That's 4BI9

R

rrens

Guest
Såg den, vafan, redigering är ju galen in my opinion! Längtar tills jag har den vid min dörr!

Kumlin

Ny medlem
fett bra, men gillar inte att fler och fler skid / snowboard flmer relaterar till rökning :/!
men endå super bra trailer that´s G

M

MagnusKroik

Guest
haha va faan asså det är inte coolt att röka å slå sönder glas flaskor å skit, och att vara på strip klubbar.... på nästa film äre väll mord och skit för man ska ju vara gangster :p

double-G

Ny medlem
Borgajibbarn sa:
haha va faan asså det är inte coolt att röka å slå sönder glas flaskor å skit, och att vara på strip klubbar.... på nästa film äre väll mord och skit för man ska ju vara gangster :p
åh nej.. sabba glasflaskor :O

magnusericsson

Ny medlem
kumlinan sa:
fett bra, men gillar inte att fler och fler skid / snowboard flmer relaterar till rökning :/!
men endå super bra trailer that´s G
De är inte relaterade till rökning.
Det finns faktiskt människor runt om i världen som röker.
Jag tror inte att du hade brytt dig om det om det hade varit några "rockers" som hade rökt ist för hiphopare?!
Palla föreläsa men om man vill filma på någon som röker (vilket jag även tycker är ett sjukt snyggt motiv, menar röken och kanske inte just människan i sig) så får man väl det!

Till teasern, så var den sjuuuuuuk!

Senast ändrad:

Erik

Ny medlem
Hur bra måste man vara på att åka för att få posta sina filmer i forumet istället för att ladda upp dom med freerides videoklippfunktion?

spacepope

Ny medlem
varför skulle de bry sig om att vara bra förebilder? detta drar ju "kunder" eller hur? det gör det lite intressant och olikt det mesta..

Senast ändrad:

spacepope

Ny medlem
Erik sa:
Hur bra måste man vara på att åka för att få posta sina filmer i forumet istället för att ladda upp dom med freerides videoklippfunktion?
han kanske inte har originalfilen och kan inte ladda upp? jag är en besserwisser jag vet...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp