Trailer/försäsong

antonostlund

Ny medlem
Trailer/försäsong
Liten trailer/försäsongs-film innan den riktiga filmen.

kommentera gärna.

Senast ändrad:
E

Ewasx

Guest
Trailer/försäsong
bilrailen var fet, annars var trailen ganska konstig och dålig. Få locations och världens minsta box.

Kvallan var sämre än sämst och när ni filmade i totalmörker så man ingenting

Senast ändrad:
J

JoInt-1992

Guest
Trailer/försäsong
Det va nog bland dom sämre filmerna jag har sett

antonostlund

Ny medlem
Trailer/försäsong
hehe jo kvaliteten är är sämst vilket gjorde att de mörka blev mörkare å bristen på snö har gjort att vi inte har kunna filmat mer. lite mer försäsong klipp än trailer.

V

VEhrling

Guest
Trailer/försäsong
det var nog den sämsta trailen som jag någonsin sett!

varför:
1. musiken passar inte
2. kvaliteten sög
3.och en skid trailer ska innehålla skidor inte sitta i en jävla bil, dock var bilrailen en "ny" rolig grej.

4. jag tycker inte åkningen sög, men jag vet att ni kan göra en mycket bättre trailer nästa år!

/

H

Hjalles

Guest
Trailer/försäsong
WOOAA!! newschoolers.com2 på kommentarerna?? så jävla dåligt var det inte! tyckte åkningen var helt okej det var väl ändå bland dom första åken på sässongen antar jag, kvaliteten var inte heller så jäkla dålig och musiken passade väl in någorlunda bra.

Senast ändrad:
H

H-T

Guest
Trailer/försäsong
åkningen var det inget fel på alls tycker jag. kvaliten och ljuset på vissa klipp var däremot under alla kritik. ni kunde också få redigeringen att stämma in lite bättre med musiken.

aendrew

Ny medlem
Trailer/försäsong
VEhrling sa:
det var nog den sämsta trailen som jag någonsin sett!

varför:
1. musiken passar inte
2. kvaliteten sög
3.och en skid trailer ska innehålla skidor inte sitta i en jävla bil, dock var bilrailen en "ny" rolig grej.

4. jag tycker inte åkningen sög, men jag vet att ni kan göra en mycket bättre trailer nästa år!

/
jaså, det tycker du, du som inte ens kan spara en film https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=33898
lol

Th0masberg

Ny medlem
Trailer/försäsong
Där är det första vi gjorde på hela året. Det hade snöat i två dagar, ni är ju mkt välkommen till sollefteå ska vi se om ni kan göra det så mkt bättre på dom små hoppen vi har.

Sjogras

Ny medlem
Trailer/försäsong
känns som att detdär var en ganska typisk trailer musik? I stort sett ganska bra, men ta inte med dom klipp som är långt under standarden. Och bilklippen blir lite långa, en trailer ska vara snabb och fartfylld. Backflipsen var nicea. Bra jobbat.

rosenperla

Medlem
Trailer/försäsong
Trailer?
Såg inte så lovande ut.
Grymt med bilen ;) Och för övrigt var det ett gott försök :) Fortsätt så grabbar!
/v

adamhermanson

Ny medlem
Trailer/försäsong
det känns som attni försöker efterlikna teddybear crisis med redigeringen ni lyckas inge bra men bilrailen o backflipsen va rätt feta..

SnastyMcMuffin

Ny medlem
Trailer/försäsong
den va sämre än en film som min brorsa å hans kompisar gjorde(dom e 8 år)

försök filma mer åkning

de värkade mer som att ni försökte visa hur "coola" e, asså ja menar när ni satt i bilen å visa skistoppern å sånn skit, ta bort de!!!

Senast ändrad:

Erik

Aktiv medlem
Trailer/försäsong
ni kunde ju åka hyffsat, men inte filma+redigera, träna på det...

felix90

Ny medlem
Trailer/försäsong
adam_h sa:
det känns som attni försöker efterlikna teddybear crisis med redigeringen ni lyckas inge bra men bilrailen o backflipsen va rätt feta..
Hur i H*****E kan du äns försöka jämnföra med teddybear crisis?
Men om du tycker dom verkar lika så e det ju bra:P

Stå på er grabbar å gör en bra film i vinter :D:D

//Felix

Senast ändrad:

antonostlund

Ny medlem
Trailer/försäsong
felix90 sa:
adam_h sa:
Hur i H*****E kan du äns försöka jämnföra med teddybear crisis?
Men om du tycker dom verkar lika så e det ju bra:P
Haha håller med, var är likheterna. Det var inte isåfall meningen att de skulle se lika dant ut.

Gaass

Ny medlem
Trailer/försäsong
Trailers är bla till för att man som tittare ska bli intresserad, och det kändes inte som jag blev bunden till den här trailern.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp