Trick Or Treat Railjam

millivanilli

Ny medlem
Kom till trick or treat railjam den 31/10.. va grymt förra året kommer att vli mycket grymmare i år dubbelt så stort fler leverantörer fina priser!!! de får ni inte missa!

de är utanför länna sport
adressen är
länna sport 14256 skogås

om man ska åka tåg så ta tåget mot västerhaninge/nynäshamn hoppa av i skogås. ta bussen därifrån som heter 830 mot handenterminalen hoppa av vid hållplatsen länna gård sen ser man länna sport därifrån.

Senast ändrad:

Klangen

Ny medlem
är det det dära lännasport Railjamet då jabob wester å simon ericsson kommer va där?
hörde att det skulle ble cpnajs iaf :D

P

P_Lehmann

Guest
Fan va sweet att det blir av i år igen :D måste doch hålla med Niklas Borg. Kan man få some more information?? :D

jeppenator

Aktiv medlem
Den helgen kommer vi köra Make It Happen i Göteborg. Krock där alltså, trist.

Trick or treat va skitbra förra året =)

millivanilli

Ny medlem
det kommer att bli mycket mer än förra året vi kommer tex ha box rör mm.
vi kommer att fylla uT hela gräsmatten

millivanilli

Ny medlem
dom ska lägga upp här på freeride de borde ha kommit upp så de kommer väll denna vecka de börjar klockan 11 iallafall..
de kommer vara leverantörer me tällt där oakley/armada k2 salomon med flera de kommer va gryma priser värt att komma på. vi har pratat me wester han skule förmodligen komma

P

P_Lehmann

Guest
Va ju sjukt kul förra året. Men skulle kunna vara mera snö iår va lite tamt med det förra året! :D

Julben

Ny medlem
kan man inte flytta fram det lite till typ 13.00 eller nåt. man orkar ju bara inte gå upp tidigt.

rasha

Ny medlem
jag kommer ! bor 4 min därifrån, så om det är någon som inte bor i sthlm och behöver sov plats kan ni ju sova hos mig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp