Trysil 10/11

mimmz

Ny medlem
Tjao motherfuckers! Funderar på att dra en antingen förberedande eller avslutande månad i Trysil i vinter på brädan. Finns de fler som dra Trysil i vinter eller är jag själv ;) ? :rolleyes:

pontus87

Ny medlem
Den är grym i början men sen tycker jag den ser lika ut resten av säsongen, det fattas fantasi i den parken.
Men det som förstör mest är ju den sjukt sega liften.

mimmz

Ny medlem
Okej jag har bara varit där veckovis så kanske drf, liften suger ja..
ve du ngt bättre Stort system som har grym park? alperna? vart brukar du dra?

buzzlightyear

Ny medlem
parken brukar va as nice. men den är ändå jävligt ovärd pga liften. om du inte ska mecka en gås varje gång du ska upp

pontus87

Ny medlem
Ja men du missar ju halva parken typ om du tar bygeln, det är det som suger. Trysils lift suger

mimmz

Ny medlem
bygelliften funkar men man missar dock rätt mycket av att ta den. förstår inte varför dom inte uppdaterar sittliften.
hemsedal alltså, var där i vintras men tycker endå trysil är feting mycket bättre.

pontus87

Ny medlem
Har gjort två säsonger i Trysil och måste säga att det är en rätt död håla, hade det varit en bättre lift i parken hade det varit 1000 gr bättre, men efter backen är stäng för dagen så är det sjukt dött. Om du gillar sega liftar och inget uteliv och kass offpist så är trysil rätt val.

mimmz

Ny medlem
tjena! nej det blir inget jobb i trysil. det blir att vi drar till st.anton i vinter ist. men det optimala hade varit å sluta säsongen med någon vecka i trysil. ska du jobba i trysil? som vad?

RrrR

Ny medlem
Jag sticker till Trysil i dec och stannar till 1 maj.
Ska bli fint.

Frajda, när kommer snön?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp