Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställsdjungel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 152328" data-source="post: 1070679"><p>Om du är säsongare så är ull det bästa. Woolpower går att tvätta i 60° till skillnad från de andra som bara tål 40°.</p><p>Även om ull inte luktar så finns det bakterier som behöver minst 60° för att försvinna. Tänker på svamp. Själv paddlar jag mycket kajak och gillar ull eftersom det värmer även om det är lite fuktigt. Du får se upp med de billigaste märkena. "Fri från mulesing" bör det stå angivet. En annan egenskap med bra ull är man blir inte för varm. Jag kan t.ex. själv inte använda fleece kläder för jag svettas för mycket och sedan fryser jag som en hund.</p><p>Med ullkläder reglerar kroppen lättare. I alla fall min. ITAB säljer prisvärda underställ men jag vet inte hur det är med Mulesing där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 152328, post: 1070679"] Om du är säsongare så är ull det bästa. Woolpower går att tvätta i 60° till skillnad från de andra som bara tål 40°. Även om ull inte luktar så finns det bakterier som behöver minst 60° för att försvinna. Tänker på svamp. Själv paddlar jag mycket kajak och gillar ull eftersom det värmer även om det är lite fuktigt. Du får se upp med de billigaste märkena. "Fri från mulesing" bör det stå angivet. En annan egenskap med bra ull är man blir inte för varm. Jag kan t.ex. själv inte använda fleece kläder för jag svettas för mycket och sedan fryser jag som en hund. Med ullkläder reglerar kroppen lättare. I alla fall min. ITAB säljer prisvärda underställ men jag vet inte hur det är med Mulesing där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställsdjungel
Topp