uteliv i val d'isere

Flipfuck

Ny medlem
uteliv i val d'isere
tja,
jag var först inne på att göra en säsong i val thorens. Men nu kanske jag får jobb i val d'isere istället. Jag har kollat runt och förstått att åkningen är bra på båda platser men hur är det med festandet, är det lika bra i val d som i val t?
detta är ju trots allt en viktig del i valet!

crustival

Ny medlem
uteliv i val d'isere
har inte varit i val thorens men va i val d´isere en vecka 2004 o hade sjukt skoj o har flera kompisar som oxå vart där som säger samma sak så de behöver du nog inte oroa dej för:)

LEAF

Ny medlem
uteliv i val d'isere
jag bummade där för 3 år sen, då hängde med på victors (svenskbaren) till stängning, sen gick man till dicks teabar eller 21an (hette den så!?)

helt ok uteliv

Daniel_Karlsson

Ny medlem
uteliv i val d'isere
Va jag tycker så har Val D mycket bättre utbud på nattlivet än Val T
Har varit i Val D 2 säsonger, dock bara 1 veckor och ett par dar i Val T
Men du lär inte bli besviken på Val D där du har 5-6 riktitg bra krogar och 2 ok nattklubbar.

Är du ute efter bra drag och skön åkning så e val D valet för dig!

Säsongar bladet gjorde ett test förra säsongen och de va happy hour på någon av krogarna hela natten! Fick bara hålla reda på vilken..

carlstrand

Ny medlem
uteliv i val d'isere
har gjort både en säsong i valdi och en i valto, afterskin e sjukt mkt bättre i valto då den näsrmast e obefintlig i valdi, däremot så tycker jag att just nattlivet e snäppet bättre i valdi clubbarna och pubbarna e mer nice i valdi, men allt som allt tycker jag att valdi e snäppet bättre på de flesta punkter...

go valdi! ska förövrigt tillbaka dit i år..

Kree

Ny medlem
uteliv i val d'isere
tjena.. valdisere vecka 7 för 2 årsedan var fetast. först var man på victors, där det är ett jävla ös. sen en skön middag på ett av hotellen. sen ut till dicks tea bar. synd att den andra nattklubben club nåt var under renovering. men valdisere är ett självklart val om mab åker ner flera skolor.

hawaii_mike

Ny medlem
uteliv i val d'isere
Vaälj Val di sere.. mkt trevligare nattliv eller rättare sagt bättre utbud.
Ska du på säsong är du starkt beroende av variation.

ha de fett

lisaelo

Ny medlem
uteliv i val d'isere
Hej!!! Alla ni som har säsongat i Val d´isere och har lite mer erfarenhet av det än mig skulle ni kunna hjälpa mig lite på traven....Har fått till uppgift i ett jobb att göra ett arbete om just denna plats, och det får gärna vara personligt..problemet är att jag aldrig varit där....MEN har ni något roligt att dela med er av??? Galna historier/heta tips på uteliv/Roliga personer....vad som helst! Säker på att ni har massor, men visst vill ni berätta det med och veta att det blir legend:)? Skall användas till min reseledarutbildning.....

Tack å ha de bra!!!!
/Lisa

NickH

Medlem
uteliv i val d'isere
Senast jag var där så var det ingen åldersgräns på supermarkets, men det är klart att jag kan missta mig...

[nicklas]

AdamJ

Ny medlem
uteliv i val d'isere
Val disere har bra uteliv. Först Victors och senare la graal. Super! Men det bästa är afterskin mitt ibacken. Den ligger nedanför parken och där blir det sjukt bra drag med fet house musik. Ett måste!

Åldersmässigt är det inga problem, sällan leg och på flera ställen sexton(blandannat victors). Supermarket funkar också utan leg.

Så här var det när jag var där, v 7.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp