Vaaaad skaaaa; en stackars fattig skåning gööööraaaa...

Seppuccu

Medlem
5-10 plusgrader och regn i tre månaders tid. Vallåsen är en stilstudie i WROD. Allt annat söder om Värmland är antingen igenbommat eller har bara barnbacken öppen.

Kortvecka och långhelg i Åre resp Kvitfjell inbokade i mars. Men vad ska man göra fram till dess - hur ska man kunna få en quick fix och få igång snöbenen i februari? Jag försöker tänka utanför boxen men alla idéer jag kommer på är antingen praktiskt ogenomförbara eller blir snordyra (4000+ för en dags åkning är snordyrt). Några idéer?

Det är nästan så en överväger att åka till Köpenhamn och kasta sig utför värmeverkets sluttning...

Seppuccu

Medlem
Gissningsvis har ingen varit galen nog att testa; man blir lite mörkrädd av att läsa deras info...

farsan56

Aktiv medlem
Nån gång på 70-talet byggde dom upp en plastbacke på NK:s parkeringshus i Göteborg. I jämförelse framstår CopenHill som värsta alptoppen.
Och nej, jag tänker inte berätta om jag åkte den eller inte. Om inte någon mutar mig med öl förstås!
Mer plast åt folket 😁

Fluffy

Medlem
Ett annat tips är ju att sätta ihop en resa och få med tillräckligt många andra så att dina utgifter täcks. Låna en minibuss, dela på bränsle, storkok av mat & förhandla till ett bra pris på boende.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp