Vad är det sötaste nån har sagt till dig i backen?

P

pro_edvard

Guest
det bästa jag vet är när det kommer gamla personer som säger att man åker fint!!

ToBi3

Ny medlem
Det hände inte för mej, men vi är alltid 3 familjer som åker te sälen 1 vecka varje år.. och en liten kille i en annan familj har adhd.. och första året dom var me så var han typ 7 eller nått.. å då stog han me spikraka ben o siktade mot liftkön.. men han visste ju inte hur man bromsar, så han åkte in i en 120kilos Dansk.. så när han låg där på rygg mellan benen på dansken å kolla upp på han så skrek han: Jävla gubb jävel! och åkte där ifrån.

Det var väldigt roligt o vi skrattade åt det resten av veckan x]

madddde

Ny medlem
några små killar kom fram och satt att vi (jag & några tjejer ) ägde i parken, trots att vi va värdelösa .. :p

Morot

Ny medlem
En tjej kom fram till mig i arboga backen och satte sig brevid mig .. hon : tjenare snygging Jag : Tjenare själv .. Sen stack vi ner i stugan och in på toaletten .. Sann historia !

mardiman

Ny medlem
klart du får tränga dig snygging

=)

EDIT: var i liftkön, inte i backen =/

Senast ändrad:

Cee

Ny medlem
satt i en snödriva i whistler när en japansk turist kommer fram o frågar om han får ta kort på mig.. sen sätter han sig bredvid mig och tur ledaren tar kort. sen frågar hans kompis samma sak.. slutar med att hela den japanska turistgruppen har tagit kort där de sitter i en snödriva jämte mig..
kändes väldigt skumt men smickrande..

anelistra

Ny medlem
Fransk snowboardkjører crashet i meg med vilje på Grand Montets - for å kunne be meg på en øl og spør om telefonnummeret mitt.

Victors

Ny medlem
de va på tyska, men antar att de handlade om när jag råkade vända mig om med skidorna på axlarna...

har själv sagt jävla liftwaffen till en snubbe i liften.

henning2

Ny medlem
- Nej skäll inte på flickan.

Det var allstå en hund som var med i bilden, när jag kollade kexchoklad big air final.

Och så var det så att jag hade rosa braller och jacka uppdragen till munnen + dx gogglar med spegelglas på :)

Perrrra

Ny medlem
henning2 sa:
- Nej skäll inte på flickan.

Det var allstå en hund som var med i bilden, när jag kollade kexchoklad big air final.

Och så var det så att jag hade rosa braller och jacka uppdragen till munnen + dx gogglar med spegelglas på :)
HAHAHA!

ollenyman

Ny medlem
när jag provade ett par Maiden i kungsberget när det var skidtestar helg sa en liten unge bakom mig i liftkön till sin pappa "kolla pappa han har två snowboardar på fötterna"

Spa-rn

Ny medlem
"Ge dig iväg från liftsystemet,du är ju så het att det inte kommer finnas nån snö kvar imorrn"

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp