Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

twickstrom

Ny medlem
"Only the things that you truly love will you pursue with that energy, and for me my family, my friends, and skiing, that's it for me, that's my life. The joy I get from skiing...that's worth dying for."

- CR Johnson

riccweee

Ny medlem
Hallooo!

Nu skickar jag dubbla email till dig för jag vet inte vilken email du kollar först. Jag har ett litet ärende:

Eftersom jag fortfarande inte fått mitt bankkort eller kod (ringde nordea och dom hade aldrig beställt ett kort åt mig, bara stängt av mitt gamla! idioter), och den första
snart är här, vilket betyder hyra, så skulle jag vilja be om en tjänst om det går för sig. Skulle du, mors, kunna gå till nordea och föra över pengar till rickys och ditt eget konto? Det skulle i så fall vara 11tusen nånting till dig (kommer inte ihåg exakt vad biljetten kostade, men det har väl du i ditt brev)

School life spans 13 years or grades, from grade 0, otherwise known as grade R or "reception year", through to grade 12 or "matric" – the year of matriculation. General Education and Training runs from grade 0 to grade 9.

M

milfliza

Guest
Alla barnen klättrade i träd utom jonte för han hade ramlat ner, så han var död!

Flufffy

Medlem
Videoklipp: 'GOPR023 [.00]' 0:00:01.20 0:00:01.27 0:00:00.00
Ljudklipp: 'GOPR023 [.00]' 0:00:01.20 0:00:01.27 0:00:00.00

Felixus

Medlem
hej. jag undrar vad som skulle kunna vara den bästa skidan av armada halo eller armada t-hall om man ska köra ganska mycket rails och leka runt ganska mycket och göra butters och sånt men ändå köra lite pist och lite offpist men den ska ändå funka att köra hop med?

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp