Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

Chilla

Aktiv medlem
Lediga bäddar i Le 2 Alpes!

Vi är två grabbar som har 2 platser över i en fräsch lägenhet i Le 2 Alpes i januari månad.
I februari kommer vi ha 3 platser över.

Lägenheten är belägen i Le 2 Alpes högsta hus, med hundra meter till liften.

Den har även fullrustat kök, balkong, dusch, badkar och såklart toalett.

Vid intresse eller frågor tveka inte att kontakta, waldemar_aspman@hotmail.com
eller ring 003626222173

Chilla

Aktiv medlem
Lediga bäddar i Le 2 Alpes!

Vi är två grabbar som har 2 platser över i en fräsch lägenhet i Le 2 Alpes i januari månad.
I februari kommer vi ha 3 platser över.

Lägenheten är belägen i Le 2 Alpes högsta hus, med hundra meter till liften.

Den har även fullrustat kök, balkong, dusch, badkar och såklart toalett.

Vid intresse eller frågor tveka inte att kontakta, waldemar_aspman@hotmail.com
eller ring 003626222173

P

pizzaaugust

Guest
Jag är sjuk, sätt en hund framför namnet om du bryr dig!( &)

Edlund

Ny medlem
Eller, jag måste erkänna det jag redan skrivit i så många gästböcker: såååå ovärt, men ändå nödvändigt. Som Tanner kände efter att X-Games var avklarat förra säsongen: spänningen och avgrundsångesten släpper och man kan koncentrera sig på skön åkning. (eh, med ett tillägg åberopande den sista punkten: Byt ut orden »skön åkning« mot »helvetesdomedags-på den yttersta dagen-horisontalisregn a la inställda VM-tävlingar-dödsförfrysningspissoaråkning i ***-sugar-Åre« så fångar vi någotsånär känslan. Fast jag fick ETT gudasänt åk som gjorde turen värd. Jo, låt det stå så i rullorna! En lögn så vit som en snö. Och nu... I'm outta here. Frid bröder! / EGE

J

JoInt-1992

Guest
Eyy Yoo niggah, skall du med till danmark med mopparna när alla har? vi chilla stuntar och bara kör. Jag kan fixa grillarna och sådant!! vi handlar dricka på Stena Line!! Fan va soft om vi kan åka det e ju bara övere dagen i sommar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp