Hela den här inringade delen har gått av/den gjutna metallen har spruckit:Hmm, jag fattar inte riktigt vad det var som gick sönder på boosterstrapen?
Oj, nu ser jag. Konstigt ställe för den att gå sönder på.Hela den här inringade delen har gått av/den gjutna metallen har spruckit:
Visa bilaga 14032
Tranny Finder?Visa bilaga 14466
Tomten har redan varit förbi hemma hos mig så jag skruvade ihop de båda paketen. Nu vill jag ha snö!
JaTranny Finder?
Tranny eller Transition Finder?
Är det nån skillnad förutom stavningen..?Tranny eller Transition Finder?
Ahaa! Jag trodde, att transition menar, att den är en splitbräda, tranny är en solid.Är det nån skillnad förutom stavningen..?
Transition står det på brädan.
Splitbrädorna heter, för enkelhetens skull... SplitAhaa! Jag trodde, att transition menar, att den är en splitbräda, tranny är en solid.
Ja Tranny Finder är den första men de uppdaterade den för iår och passade på att byta namn.Är det nån skillnad förutom stavningen..?
Transition står det på brädan.
Intressant, vad innefattar detta?Skidvård på nyköpta skidorna. Visa bilaga 14576
instagram.com/muohtaskisIntressant, vad innefattar detta?
Ja, det är så i lägenheten. Måste försöka fixa någon arbetsyta men tills det blir det golvet och tidningar.På golvet? Min gamla rygg gör ont bara av att titta på bilden.
Då hade jag fått åka ovallat.
Men man tager vad man haver, som det brukar heta.
Bra jobbat där!
Tvättstugan löser dina problem...Ja, det är så i lägenheten. Måste försöka fixa någon arbetsyta men tills det blir det golvet och tidningar.
Fast det finns inga bord i tvättstugor. Och jag tror inte att grannarna skulle uppskatta det.Tvättstugan löser dina problem...
Du har ju fixat fina knäskydd där ser jagJa, det är så i lägenheten. Måste försöka fixa någon arbetsyta men tills det blir det golvet och tidningar.
Jag hittade senare en riktig knäskydd som jag har när jag åker långfärdsskridskor. Men ja, imorgon ska jag sickla och borsta två par så kanske testar jag i källaren. Men blir bäst att hitta någon bord någonstans.Du har ju fixat fina knäskydd där ser jag
Händer väl själv att en och annan bindning har monteras i vardagsrummet, men vallning görs i källaren.
Och du har redan slipat din Hovercraft tills slut?Välbehövd slipning och vallning, första för i år!
Sickla får jag göra en annan dag,