vad gör ni i sommar?

Huskypark

Ny medlem
kom och hoppa i orsa (www.snowcamp.se) i vårt vattenhopp eller på vår studsmatta (eurotramp.de) //Richard

GustavFrandfors

Ny medlem
Alla freerajdare måste ju vara extremt tråkiga och osociala,
vad är det för fel att vara med vänner, festa, bada och chilla
på valfri bräda i stan ?

crillssssss

Ny medlem
vad som helst men inte studsmatta !!!dels var det inne för 3årsen o sen äre typ livsfarlit o sen är man less på 10min sen finns det sååå mkt bättre träningt ;)

JWahlgren

Ny medlem
lägga en stor pressening i en gräsbacke och på med vatten och såpa. Dra dit en rail och sen är det bara att åka hela dagen :D

U

user73334

Guest
skateboard (iaf för oss snowboardåkare) och studsmatta

Lenrik

Ny medlem
Köra dirt, bmx, cross, skateboard, summerrail-jam, lakejump med cykeln och så kanske man kan klämma in lite downhill i allting :p

hilla

Ny medlem
haha...jobba!? för å få lite pengar så du dra till alperna, och inte sitta hemma i din resort med ett halvt bigjump?

sen är de ju också jävligt bra å styrketräna å löpa för att förminska skaderisken och orka åka mer... :p

Aspebo

Ny medlem
vattenhopp, railsessions, inlines, badet, har du tillgång till foampit så visst å så självklart studsmattan

Peace.

EricH

Medlem
Jag vet iallafall vad du ska göra Arvid!! du ska till norge och jag också!;) matta, bada, cykla, jibba på rör i vår lilla backe, glass, se på när arvid drickervodka och gör pretzels på allt han ser etc.etc.

Kinkad

Ny medlem
studsmatta, railsession, bygga mini ramp, skejta, vattenhopp, bada, mysa med några vackra damer, kanske stryn, m.m

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp