Vad händer i livet efter snön..?

M

mettemette

Guest
Vad ska man göra efter vintersäsongen? Någon som har några roliga sommarplaner? funderar på att åka ner till Biarritz å lära mig surfa, hade vatt grymt kul. någon med liknande planer?

ha d gött //maria

Macce

Ny medlem
Knepet är att aldrig sitta stilla, åka longboard till jobbet, jobba, åka longboard hem.. äta, åka longboard till gymet, åka longboard hem, äta, gå och sova.. Upprepa hela sommaren och du har pengar och kropp till vintern.. Sen kan man krydda det hela med lite sprit och resor och bad..

Noren

Ny medlem
Studsmatta och bada! grilla och fiska! men håll igång kroppen så du orkar nästa sesong ;)

Perka

Ny medlem
Bad och segling för nöjes skull!
Pizza, video, chips och dipp kombinerat med valfri dryck för formens.

MedlemJapaner

Ny medlem
ta ett par inlines o såga ett hål där bindningen satt....sen sätter du ner inlinesen där o sen tar du o sätter hjul längst fram, o längst bak...sen e d bara o sticka ut o åka....PS.segling e askul ja tävlar i d.DS.

Jeppan

Ny medlem
åka wake,long,skate,surf ;) finns det inte någon glacisär (felstavat) i nogre man kan åka till? tror jag såg något liknade på något reseprogram..

LeeMyhr

Ny medlem
hoppa stusmatta... ha ett träningsprogram... d måste man om man tävlar i alpint :p haha nee men typ... cykla skata om du kan... lär dej surfa (kan inte ja) aaa endå... man kan springa å mkt mer...
meen man måste chilla lite oxå :p

ved

Ny medlem
har oxå planer på å lära mig surfa.. annars blir de vl mest sk8 o bmx...

Krickemannen

Ny medlem
Ja det blir så klart studsmattan, massa snorklande & kanske lite vattenskidor...
Funderar på att bestiga Galdhöpiggen i Norge & åka skidor ner, hade vart kul.

Ha en skön sommar!

// Kricke

Wippeh

Ny medlem
Jag skulle föreslå öl. rulla ölburkar, kanske noljas skulle bygga sina skidor av pantburkar? aluminium är ju trots allt en lätt metall så :)

Fridaj

Ny medlem
självklart..

drar ju ner till lanzarote med syrran o ska surfa.. =).. ska verkligen bli grymt kul :)
hade tänkt att ta tag i mig o lära mig skata med, ngt jag velat göra väldigt länge. ..
snorkla lite med annars bara chilla... men det kommer bli en grym sommar ;)

P

ptrl

Guest
Men grabbar!
Det är ju BBR som gäller-

Brudar, bärs o rock´n roll !!

Rogoo

Ny medlem
Åka vatten skidor och studsmatta är det ju som gäller.. Sen skulle man ju alltid vilja lära sig surfa. Vart i Sverige ska man åka då? man kan väl inte vågsurfa överallt?
Styrketräning för att hålla benen pigga och glada förstås..

Peace love and bigmountinskiing

Johnnes

Ny medlem
Dricka massa öl och ha det skönt i Rom, Också åka lite skidor förhoppningsvis i alperna om det går.

Richi

Ny medlem
Motocross på sommaren! Suveränt komplement till skidåkningen. Superkul och extremt bra träning av fysik och balans.

J_Lantz

Ny medlem
stryn, studsmatta, skarapa snö från ishall, cykla, skidfilm, bada och längta till den dan åre öppnar igen :)

skidnarkoman

Ny medlem
jobba, köra lite skateboard, nån festival och ev skatecamp i malmö och/eller girlie skate camps madrid eller girlie camps surf i biarritz.

Jcn

Ny medlem
jo man hoppar ju studsmatta , d e roligaste man kan göra på sommarn, sen så kan man ju åka till bulgarien oxå d e fan inge fel på d! sen kan man ju skrapa snö från en ishall som nån sa å köra lite rails eller nått liknande!

SÄFFLE

Nojlas

Ny medlem
Det var väldigt vad det hoppas studsmatta. Är inte det för småbarn?

Skidåkare kommer ju snart definieras som "en person som hoppar studsmatta, dricker öl och virkar mössor"

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp