Världens bästa skidor!

robRhino

Aktiv medlem
Världens bästa skidor!
Måste bara slänga upp detta efter att ha testat mina superfats....
Fick ett par Fat-ypus - Alotta 172-140-158, 190cm, som jag mest tyckte var kul att ha och testa någon gång annars fick dom väl hängas upp på vägen som fin prydnad!
Har ju kört ett par I-Rock under några resor nu och dessa är ju riktigt grymma dock lite i kortaste laget 186cm....
Men efter att ha kört mina A-lotta i Tandådalen/Hundfjället!! och trots allt snack om den här breddhetsen och att man borde gå ner lite i bredd.
Måste jag säga att dessa lagg är helt sjuka!
Har kört dem i offpist bortanför väggen i ca 20cm och att dom flyter är ju inget snack... men att dom är så sjukt lättåkta i skogen, ..helt enkelt sjukt lättåkta!
Men att dom när jag återvände tilll Tandådalen och tog ett piståk dessutom gick att åka på skär i stora backen`s övre del(riktigt isig!!!).. är ju helt jävla grymt!
Körde några fler piståk och dom carvade fan grymmare än alla mina andra lagg! ..att dom också är lätta(för sin storlek) ca 4,8kg är ju ingen nackdel!

Helt klart riktigt riktigt grymma skidor som får hänga på till Japan istället för att vara vacker dekor i nybyggda garaget!

Enda nackdelen är väl när man skejtar(he he) och att man får mindre faceshots!!! :)

Senast ändrad:

A0S

Ny medlem
Världens bästa skidor!
Skriv en recension om dem istället för att göra en tråd som är enligt mig helt onödig...

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp