Värmesulor eller värmestrumpor?
Vilka batterier är det som har 10 steg?Jag har bägge typen av batterier och kan bara säga att det är stor skillnad på att kunna justera värmen i 10 steg jämfört med 3 steg.
Vilka batterier är det som har 10 steg?Jag har bägge typen av batterier och kan bara säga att det är stor skillnad på att kunna justera värmen i 10 steg jämfört med 3 steg.
Om det är Termic du menar så får du inte 10 steg bara för att du kör blåtand. JA det är 10 steg i appen men fortfarande bara tre steg från batterierna. Kolla i manualenBlåtand
Jo jag har läst manualen och kan inte någon sådan information, sedan undrar jag som uppenbarligen fåkunning vad syftet skulle vara men 10 steg i appen men bara 3 på batteriet?Om det är Termic du menar så får du inte 10 steg bara för att du kör blåtand. JA det är 10 steg i appen men fortfarande bara tre steg från batterierna. Kolla i manualen![]()
Syftet är användargränssnittet. Finns bara en knapp och en lysdiod på batteripacket så det blir rätt omständigt att ha många lägen. I appen är det däremot mycket enkelt att ha många steg och nu ett extra försäljningsargument att skaffa blåtand.Jo jag har läst manualen och kan inte någon sådan information, sedan undrar jag som uppenbarligen fåkunning vad syftet skulle vara men 10 steg i appen men bara 3 på batteriet?
Jag är inne på att köpa ett par sådana också bara för att testa då jag inte är helt nöjd med att stortårna fortfarande blir kalla med Therm-ICIdag i Kittelfjäll med minus 26 grader som senare under dagen var uppe på minus 13 för sen gå ner till 20minus igen. Lenz 5.0 strumpor....på 5an....vilken succé.....imorgon prova på 3an....för spara batteri....
Strumpor kan lätt rekommenderas som värmer på ovansidan o undersida tår![]()
Återkom gärna med feedback hur de är efter du testat dem.Har haft Lenz sedan 2015 och detta värmepaket har räddat mina tår ifrån amputation.
Innan köp fick jag alltid gå in och tina upp fötterna efter 1-2 timmars åkning, ska väl tillägga att fötterna är förstörda sen alla träningar och tävlingar som ungdom när någon slags minusgräns för åk var obefintlig.
Har iaf avverkat mitt andra par strumpor nu, första paret (1.0) höll i 4 säsonger sen slutade en strumpa att värma, andra paret (1.0) höll strax över 2.5 säsong, samma fel.
Har beställt ett par 5.0 nu och hoppas dom håller lite bättre då kabeln går mer på översidan och inte under som tidigare strumpor. Samma par batteri sen 2015, men nästa år är det nog dags för nya sånna också.
Dyrt som fan totalt sett egentligen men ett måste för mig.
Återkom gärna med feedback hur de är efter du testat dem.