Värmesulor eller värmestrumpor?

Bultfeber

Medlem
Okej.
Har inte reflekterat över det. Har blåtand på mitt ena par. Tycker dock att dom utan e enklare.

Klas_Hagg

Ny medlem
Om det är Termic du menar så får du inte 10 steg bara för att du kör blåtand. JA det är 10 steg i appen men fortfarande bara tre steg från batterierna. Kolla i manualen :)
Jo jag har läst manualen och kan inte någon sådan information, sedan undrar jag som uppenbarligen fåkunning vad syftet skulle vara men 10 steg i appen men bara 3 på batteriet?

Ake_Astrom

Medlem
Jag har Sidas pro set v2 sedan ca 5 år.
Tre lägen aldrig använt mer än steg 1.
Som kallast -36
Fördelen med sulor som många säger är ju att du kan byta strumpor ;)
Att ställa värmen från telefonen drar ju bara onödig ström för kommunikationen.
Fördelen med strumpor är ju att man kan byta skodon.
Eftersom jag gillar rena strumpor (vilket även är varmare) så har jag sulor.

//Åke

mansmag

Ny medlem
Vi har i min familj köpt strumpor till tre av oss. Dessvärre är kvalitén rätt kass. Första paret från Sidas pajade efter drygt ett år. De andra paret som då inhandlades gick ena strumpan sönder efter en dag (ny på garantin) Sonens ena strumpa har gett upp efter två års användning. I början förstod vi inte hur känsliga dessa strumpor är och vi är så försiktiga som man kan vara.
En annan sak är att vi upplever att värmeelementet borde sitta runt tårna istället för under trampdynan. Det är ju tårna man fryser om.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp