väsjöbacken

alexrose

Ny medlem
väsjö är stängt just nu, men dom håller på att spruta nu. kanske öppnar om nån dag igen om de är nån dag me minus till

A

Alexander_Runhellen

Guest
väsjö sprutar på för fullt!

kan även avslöja att nya rails är inköpta!

Dupa

Ny medlem
Väsjöbacken är öppen lördag och söndag 26 och 27 januari, kl. 10-18.

Alla skipass 50:- för både stora och små!
Lite begränsad åkyta och endast ankarlift.

*Barnlift och skidskoleområde är reserverat för skidskolan.

Parken är under uppbyggnad och kommer att bli kanonfin på lördag!

Sweeet!

Lindhee

Ny medlem
Ok nice, hoppas dom e bra då.. dom andra är nog bland dom skummaste ja kört på på sistonde... Nej ärligt talat, dom borde lära sig sätta upp grejjerna...

Dupa

Ny medlem
Lindhee då är vi två som tycker det.
När jag var där förut tyckte jag grejerna var almänt skumma. Iofs var det feta skidspår in till de flesta railsen men ändå...

Lindhee

Ny medlem
Skidspåren kan förhindras med ordentliga kickar o bra underhåll, men dom har ju inget av de så de blir ju som de blir.. Men de som e nice med railsen är att det är 2m dropp efter dom så man kan snurra av feett mycke, fett! Eller inte.. Aja vem vet, kanske kan dom fixa nå bra till helgen, den skulle ju som sagt bli kanonfin!

JoakimN

Ny medlem
Lindhee sa:
Skidspåren kan förhindras med ordentliga kickar o bra underhåll, men dom har ju inget av de så de blir ju som de blir.. Men de som e nice med railsen är att det är 2m dropp efter dom så man kan snurra av feett mycke, fett! Eller inte.. Aja vem vet, kanske kan dom fixa nå bra till helgen, den skulle ju som sagt bli kanonfin!
Jaa, för det är ju dropsen från boxarna/railsen som är det värsta i väsjö....

A

Alexander_Runhellen

Guest
jag va där ikväll, parken ser likadan ut som den gjort hela sässongne, förutom att de tagit bort banan-boxen och volcom railet, och hoppet är en aning step up. tyyyyyyyyyyyp

Dupa

Ny medlem
Enligt hemsidan har de tre nya rails, nån som varit där och kan ge mer info alt. en bild?

NiclasK

Ny medlem
hoppet är sjukt nu. bättre än kungsbergets hopp typ. Stor bred fin kick, man hinner 7or jätte lätt.

noa

Ny medlem
väsjös hopp är tokigt roligt och sprättigt nu, bred kick också!...synd att det regnar idag

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp