Val Thorens säsong 21/22!

Belle

Ny medlem
Hej alla!

Mitt namn är Isabelle, 21 år och bor strax utanför Malmö. Jag är sugen på säsong 21/22 i Val Thorens och letar efter ett gott gäng att dela boende med. Jag åker ensam.

Finns det någon som är på samma spår som mig?

Kärlek <3

Senast ändrad:

Sara111

Ny medlem
Hej!
Sara heter jag, är 22, bor i Lund just nu och är också väldigt taggad på en säsong i Alperna! Har du lyckats hitta något jobb än? Är själv lite förvirrad i hur man ska göra haha

Belle

Ny medlem
Hej Sara, så kul!! Detta blir min första säsong så är verkligen också helt förvirrad. Tänkte först hitta ett gäng så att ett boende löser sig. Tänker att jag löser jobb på plats. Jag har faktiskt fått ihop några stycken som är intresserade över en säsong i Val Thorens 21/22. Vi håller på att diskutera boende just nu. Du får gärna joina om du vill! Adda mig på Facebook så bjuder jag in dig i vår gruppchatt i så fall. Isabelle Ahlstrand, har samma profilbild som här <3

Hej
Mit navn er Thomas og jeg er med ejer af 2 restauranter i Val thorens og har boet der i mere end 10 år. Så om du vil til val thorens så kan jag hjälpa med masser af info !
send mig gerne en mail på fogsgaard@yahoo.com eller find mig på messenger så tager vi en snak om at tage på season

Filipinjo

Ny medlem
Hej alla!

Mitt namn är Isabelle, 21 år och bor strax utanför Malmö. Jag är sugen på säsong 21/22 i Val Thorens och letar efter ett gott gäng att dela boende med. Jag åker ensam.

Kärlek <3
Hej alla!

Kärlek <3
Tjena,
Ni kanske redan är ett gäng, men är också sugen på en schysst säsong i valto
Hej alla!

Kärlek <3
Hej alla!

Kärlek <3
Tjena!
Jag heter Filip, är 19 år och också sugen på en säsong i valto. Har bara varit där en gång innan, men tyckte det var ett riktigt ballt ställe så vill gärna dit igen! Har dock inte heller fixat något jobb där. Om ni inte redan är ett gäng så skulle det vara kul att joina:)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp