Stämmer! Col du Fruit heter passet där som vi åkte ner från.Courchevel
Vafaaaan! Du har varit in och kollat på min Instagram??!!Skulle vilja säga Gressoney, men vet inte riktigt varför. Men jag gör det ändå.
Kanske tom Hotel Busca Thedy?
Gressoney är rätt men st Jean och weissmatten är FEL!Men, är det nu St. Jean, och liften Weissmatten? Minns inte alls.
Bonusen skiter jag i, jag nöjer mig med bilden!Vafaaaan! Du har varit in och kollat på min Instagram??!!
Men du får ingen bonus förrän jag har namnet på liften (samma som skogen)
Jag vill nog påstå att Jolandaskogen kan vara alpernas bästa skogsåkning. Brant som tusan så det kräver dock rejält dump (vilket det inte var när jag var där).Gressoney och alpernas bästa skogsåkning?
Rejält dump hade vi men också väldigt varmt på låg höjd. Kan dock inte minnas nån skog som ens kom nära Montgenevre eller Put st Vincents glesa lärkskogarJag vill nog påstå att Jolandaskogen kan vara alpernas bästa skogsåkning. Brant som tusan så det kräver dock rejält dump (vilket det inte var när jag var där).
din tur igen @STORPOTATEN
Tack för tipsen. Finns något härligare än brant, gles lärkskog?Rejält dump hade vi men också väldigt varmt på låg höjd. Kan dock inte minnas nån skog som ens kom nära Montgenevre eller Put st Vincents glesa lärkskogar![]()
Mm, samma skog dränkt i kallsnöTack för tipsen. Finns något härligare än brant, gles lärkskog?
Fasiken den hade jag kunnat. Har ett likadant foto. Påminner mig om hur mörkt och trist det är i byarna i Aosta jämfört med Sydtyrolen. Det är den där gråsvarta stenen som de bygger husen med.
Ojdå, måste dunatDet dær måste vara Kappl.
Ojdå, måste dunatin...men visst är det Kappl! Med en åkhöjd på 2700 och en fallhöjd på 1500 meter är det väl inte alltför pjåkigt. Slår ju grannen St Anton på fingrarna i båda grenarna.
@fransosen din tur!
Du höll väl på att pilla med din keps eller nåt.hillvette. jag var sekunden efter @Fransrosen