STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Åhh, tack Del Brallo!du e ju förjävlig!
(men ska vi verkligen börja posta semesterbilder från Kanarieöarna här..?)
Åhh, tack Del Brallo!du e ju förjävlig!
(men ska vi verkligen börja posta semesterbilder från Kanarieöarna här..?)
Det där (utan ledtråd) är värt enKlassisk lössnöhåla det där - El Balcon på Mirador El Paso del Marinero ?
Aldrig varit på "Grancan" som det tydligen kallas, men jag har en bra polare som kan sånt där.. Google heter hen!Det där (utan ledtråd) är värt en!
Och nu vet vi att @STORPOTATEN även gillar att åka till Grancan!
Utsiktspunkten heter även Balkon de Mirador (här ser man hela "balkongen där jag tagit bilden), och är ingen plats där man ska luta sig ut över räcket om man har anlag för svindel.
Då får vi kanske se snö igen då? Din tur!
Visa bilaga 8059
Yes yes, Oberstdorf är det. Bilden från i vintras och en synnerligen miserabel dag. Dagen därpå däremot....för att inta tala om dagen efter det.....ujujuj.Oberstdorf?
EDIT: Jonna Sundling tog precis VM Guld i klassisk sprint där!![]()
![]()
Får se om jag hittar något med snö på - annars får det bli Teneriffa!Yes yes, Oberstdorf är det. Bilden från i vintras och en synnerligen miserabel dag. Dagen därpå däremot....för att inta tala om dagen efter det.....ujujuj.
@PisteCarver igen!
Kämpa @Ivo !jag säger bara:
Österrike = alpernas svar på Grancan
(jag har aldrig varit där och är helt körd när det kommer till att gissa bilder här)
... lite off-pist från 90-talet med Blizzard V20 Thermo RS.
YAY!
Det på 6 min är också värt enSilvretta-Nova i Montafon!
Omöjlig att missa när man gjort säsong i dalen!Det på 6 min är också värt en!
Vad tog du den på?
Berget Madrisella eller Nova-nerfarterna i bakgrunden?
Din tur @jonbor !
NopeLes Arcs
nopeLes Arcs
Nej tyvärrMont Fort igen? Verbier alltså?
Inte rättVet inte vad du söker exakt, gissar baksidan av Gemsstock, Andermatt
Så nära så att du får rätt! Med en liten tur upp från baksidan kommer man hit. Din tur!Rendl Backside
Hoppas du har fel, för jag har bättre chans med helvetesstans än med Österrike känns det som...Jag måste göra nu nånting för min längdåkning! Varje gång jag är ute och åker längd, ni är i Österrike. Om jag sitter här hemma, ni är i Frankrike, Spanien eller Amerika eller nån helvetesstans.
Brevent?Visa bilaga 8071
Till vilken skidort kommer du till med den här gondolen?
Det är för att du nästan alltid gissar på Schweiz oavsett vad som är på bilden...Hoppas du har fel, för jag har bättre chans med helvetesstans än med Österrike känns det som...![]()
Självklart! Hoppas ju att alla har haft chansen att njuta av detta fantastiska land. Men har ju faktiskt inte gissat på en enda kulle i Jura när det varit nordiska kullar på bilderna.Det är för att du nästan alltid gissar på Schweiz oavsett vad som är på bilden...![]()