Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

PisteCarver

Aktiv medlem
Klassisk lössnöhåla det där - El Balcon på Mirador El Paso del Marinero ?
Det där (utan ledtråd) är värt en 🌟!
Och nu vet vi att @STORPOTATEN även gillar att åka till Grancan! 😉
Utsiktspunkten heter även Balkon de Mirador (här ser man hela "balkongen" där jag tagit bilden), och är ingen plats där man ska luta sig ut över räcket om man har anlag för svindel.
Då får vi kanske se snö igen då? Din tur!
1614257659787.png

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Det där (utan ledtråd) är värt en 🌟!
Och nu vet vi att @STORPOTATEN även gillar att åka till Grancan! 😉
Utsiktspunkten heter även Balkon de Mirador (här ser man hela "balkongen där jag tagit bilden), och är ingen plats där man ska luta sig ut över räcket om man har anlag för svindel.
Då får vi kanske se snö igen då? Din tur!
Visa bilaga 8059
Aldrig varit på "Grancan" som det tydligen kallas, men jag har en bra polare som kan sånt där.. Google heter hen!
Snart möte så jag slänger upp en bild på klassisk skidmark, vilket antagligen går snabbt. Vad heter orten?
Om det blir snö....joo lite...men mest slask....

1614257944623.png

fredw

Aktiv medlem
Schladming ser nästan likadant ut.. Varför ligger dessa små alpstäder liksom i en gryta med gräsvall runt?

Ivo

Aktiv medlem
jag säger bara:
Österrike = alpernas svar på Grancan ;)

(jag har aldrig varit där och är helt körd när det kommer till att gissa bilder här)

PisteCarver

Aktiv medlem
Ok, har grävt lite i arkiven igen och hittat lite off-pist från 90-talet med Blizzard V20 Thermo RS 🎿.
Vad heter skidområdet?
Clip531_.JPG
Clip532_.JPG

jonbor

Ny medlem
Okej jag har alltså en mycket välkänd ort bakom mig och söker den. Åket tar en ner till simhallen i grannbyn.

KaitsuH

Aktiv medlem
Jag måste göra nu nånting för min längdåkning! Varje gång jag är ute och åker längd, ni är i Österrike. Om jag sitter här hemma, ni är i Frankrike, Spanien eller Amerika eller nån helvetesstans.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp