Svår och svår vet jag inte, men Ponte di Legno tillhör ju inte ens Val di Sole, så den blir ju väldigt svår att godkänna...Ok. Om du börjar bli svår, det kan jag också göra. Var är Juho i bilden?Visa bilaga 8116
Flute är helt godkäntBoomer bowl, kanske Flute bowl?
Very najs. Hade inte du varit i Whistler @Ivo?Flute är helt godkäntEller Musical Bumps
Perkele, det gick snabbt!!Från Rutfjället över Bolagen mot Storviglen (vänster i bilden).
Jag sprang precis på samma ställe i höstasPerkele, det gick snabbt!!
Rokk on @jaksu
Jo, tack. Jag var i Whistler med @Hawk100 för sisådär 28 år sedan. Legendarisk resaVery najs. Hade inte du varit i Whistler @Ivo?
Nåväl vi stillar Ivos lystmäte med denna bild från Skanderna..... Vad heter toppen till vänster?
Visa bilaga 8121
Inte ens de klarar av att identifiera det norska berget på bilden. Det går ju tjugo sådana på dussinet i Norge, utav några 10.000 liknande.Var är scando-maffian när vi behöver dem?![]()
Det kanske är en vulkan?Det liksom jäser. Det minns man nog om man varit där.
Vi är i Møre og Romsdal. Vart tog Scandomaffian vägen?Kom igen @jaksu, släng ut en liten ledtråd på var Fru Jaksu kämpar sig uppåt. Så vi alpgökar kan slänga in en gissning i Scandomaffians frånvaro...
Efter Alp-maffians briljerande dominans de senaste dagarna gav de nog upp och gick på tur i stället.Vart tog Scandomaffian vägen?
Varmt men inte rätt.Kvitegga
Nice try...Bra där Ivo!!! Låt oss slippa Skandinavien nu och ta med oss till resten av världen som vi en gång i tiden var välkomna till.....![]()