Also …. for h-lvete, Saalbach har "kullar" här är riktiga berg!Är det nu vi får in Saalbach?
Nästa vecka? Är Österrike ens öppet då? Vi var i Zell v11 för ett år sen. De stängde allt direkt när vi hade åkt hem...Inte Saalbach denna gången heller. Det är inte inplanerat förens vecka 10.
Och inte Österrike över huvud taget faktiskt.
Däremot kan jag avslöja att det feta berget är baksidan av en mycket känd skidort....
Så nära så det nästan är rätt. Men bara nästan.....Det är från La Thuile mot Santefoy, Aguille Rouge och Les Arcs!
Rosiere då?Så nära så det nästan är rätt. Men bara nästan.....
Ja, det har jag svarat ovan!Så nära så det nästan är rätt. Men bara nästan.....
Tro inte att du ska åka snålskjuts på mig!Rosiere då?
Hade du skrivit Rosiere från början? Eller la du till det nu? Läste bara Potatens citat av dig och där var det inte med. Så om det var med från början och därmed fel säger vi väl Courmayer istället...Tro inte att du ska åka snålskjuts på mig!![]()
Jag kan hjälpa er i tvisten om Rosiere. Det är fel.Hade du skrivit Rosiere från början? Eller la du till det nu?
Det la jag till innan du har svarat ditt!Hade du skrivit Rosiere från början? Eller la du till det nu?
Jag är inte arg på dig @Pillard, råkar bara vara en tävlingsmänniska.Det la jag till innan du har svarat ditt!
Det är ingen edit tid emellan.
Storpotaten har klickat precis mellan mina inlägg och du hade inte haft en aning om du inte sett det jag skrivit.
Jag hittade Aiguille Rouge direkt.
st foyDå är det Espace Killy då? Osäker på vilken av dem det var så tar hela![]()
Jaha Bonconseil heter tydligen byn mer känd som St Foy...hade inte koll på det. Vilket innebär att @PisteCarver sopade hem det.Kom igen, det är fortfarande match här!
Sudden death, och med tanke på vinkeln mot Aiguille Rouge.finns det bara ett vettigt alternativ kvar nu när det inte var Rosiere/Thuile.
Santefoy svarade jag för 20 min sen.?Jaha Bonconseil heter tydligen byn mer känd som St Foy...hade inte koll på det. Vilket innebär att @PisteCarver sopade hem det.
Rokk on @PisteCarver
Va? Så då är ju skidorten St Foy och Pierre borde väl varit först? Ska man tro Google maps är ju Bonconseil en by på vägen ner från Bourg mot MoutiersJaha Bonconseil heter tydligen byn mer känd som St Foy...hade inte koll på det. Vilket innebär att @PisteCarver sopade hem det.
Rokk on @PisteCarver
Nja, du svarade att det var från La Thuile "MOT" St Foy...Santefoy svarade jag för 20 min sen.?
Jag menar mest att det inte är dags att öppna arkiven från Saalbach förens under vecka 10...Nästa vecka? Är Österrike ens öppet då? Vi var i Zell v11 för ett år sen. De stängde allt direkt när vi hade åkt hem...
Bonconseil var jag först med.Nja, du svarade att det var från La Thuile "MOT" St Foy...![]()
Jaha! Kan vara bra att lägga på minnet. Har stört ihjäl mig på att vi aldrig orkade ta oss över så jag har bilder därifrån. Skidskolan var bara 10-15 och det är lite tight tidsspann att åka över på....Jag menar mest att det inte är dags att öppna arkiven från Saalbach förens under vecka 10...![]()
Korrekt, och därför sade jag att det var så nära att det nästan var rätt.Nja, du svarade att det var från La Thuile "MOT" St Foy...![]()
Bonconseil är inte samma by, den ligger ovanför St Foy.Korrekt, och därför sade jag att det var så nära att det nästan var rätt.
Men byn BonConseil ger jag rätt för då det är där liftarna börjar, även om det är mer känt som St Foy.
Tur att du inte gjorde det. De två jag har på lager hade retat digBonconseil var jag först med.
Du är lite tjurig idag..
Jag hade tänkt skänka bildgåtan till dig.... men nu får du vänta tills nästa gång...![]()
Så ska du ju inte säga när jag känner mig generös...Tur att du inte gjorde det. De två jag har på lager hade retat dig![]()