NixSchareck, Gastein?
Haha! Måhända att man med väldigt mycket fantasi skulle kunna hävda nån sags likhet...Min hjärna har hakat upp sig på Matterhorn, men det är det ju inte.
NopeBerget "Männlichen" i Grindelwald?
Fast det var så länge sedan jag var där så jag kommer nästan bara ihåg hur Eiger Nordwand och Mönch såg ut (och de är ju inte med på bilden).
Jag gissar på att det är betydligt lägre faktiskt. Och det är berget jag står på som är karaktäristiskt. Har man varit i skidorten har man sett det och kommer ihåg detBerget i bakgrunden är minst 3500m högt så det borde ju gå att identifiera, men det är ju inte särskilt karaktäristiskt.![]()
Ok, en sista ledtråd nu då innan det är dags att lägga sig. Just trädgränsen är lite speciell här då det är ett område som domineras av lärk, vilket ger fantastisk skogsskidåkning.Trädgränsen syns inte på bilden, därav min uppskattning av höjden.
Nix! Du börjar närma dig lite geografiskt iaf. God natt!Sestriere? Mont Seses eller vad det heter? Det som är närmare franska sidan av de två bergen som inte sitter ihop med Sauze d'Oulx?
Anywho, nu ska jag sova. Natti!
Ja när jag skrev att ”minst en av er lär ha varit där” så var det dig jag avsåg...Okej att det var en lurig vinkel, men nu skäms jag faktiskt lite över mig själv för att jag inte tog den där.
Om du tänker på Sierra Nevada så är det fel land!Prodollano
Du börjar närma dig!Ovindoli?
Har jag inte hört talas om...Platsen är en av Italiens snösökraste platser men inte när jag var där...Campocatino?
Korrekt! Underbar plats i bergskedjan Gran Sasso,Campo imperatore?