Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

wertigo

Aktiv medlem
Som jag längtat. Galet imponerad av alla som känner igen knallar och annat efter 2-3 min. Ursäkta stavningen på bergsknallen med!

Nåväl, ny bild var det! Den här är kanske lite knepig, iom dimma och därmed antagligen svårare att lista ut vart detta är. Kör på ett tag, så får vi se om det behövs ledtråd! :)

[EDIT] Ort räcker!
IMG_1810_3.jpg

PisteCarver

Aktiv medlem
Snowbird? ;)

De e ju litta dållit me detaljårr i den bilden.

Ni hade en j-kla tur att jag var nere på ICA när den förra lades upp!👿

Senast ändrad:

wertigo

Aktiv medlem
Väldigt dåligt med detaljer, indeed. Snöigt, dimmigt och träd i närheten ..

PisteCarver

Aktiv medlem
Jag tror att man hade kunnat ta den bilden i vilken skidort som helst (bara man håller sig under trädgränsen). ;)

Corin

Aktiv medlem
We have a winner! You are next!
@Corin Gissning eller har du besökt orten?
Jag har åkt förbi den några gånger, och har hört någon historia från någon jag känner om hur jävligt de behandlat sina anställda, mest därför jag vet om den. Men de andra gissningarna har jag varit i. Silverstar kändes egentligen troligast pga färger på pistskylten, sånt fanns inte Whitewater iaf.

wertigo

Aktiv medlem
Jag har åkt förbi den några gånger, och har hört någon historia från någon jag känner om hur jävligt de behandlat sina anställda, mest därför jag vet om den. Men de andra gissningarna har jag varit i. Silverstar kändes egentligen troligast pga färger på pistskylten, sånt fanns inte Whitewater iaf.
@Corin Had no idea. Låter ju riktigt kass, må jag säga. Snön däremot, den vart av champagne-sort

PisteCarver

Aktiv medlem
Det är Norge, men nog inte så enkelt som Hemsedal... misstänker jag. ;)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp