Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Bgn

Aktiv medlem
Hmm lurigt med så platta toppar, ser ut som norge, Tamokdalen är det ju inte med där är det också mycke platta toppar. Kanske Kirkesdalen

Corin

Aktiv medlem
Sunndalsøra är en ganska bra gissning, men ändå fel. Inte Göta Älvdal eller Tamok eller Kirkesdalen heller.

(Men tänk en sån dalgång med Göta älv i mitten, jävlar vad snö det skulle komma på lite höjd)

Corin

Aktiv medlem
Kanske @ByB3rg känner mig för bra för att det ska vara giltigt, men det är ett korrekt svar!

Bgn

Aktiv medlem
Vilket fjäll är bilderna tagit från? Jag har varit i Storlidalen och kände inte alls igen mig, såg varken hytter eller Ångardsvatnet

Corin

Aktiv medlem
Vilket fjäll är bilderna tagit från? Jag har varit i Storlidalen och kände inte alls igen mig, såg varken hytter eller Ångardsvatnet
Roksdalskammen är bilderna från. Nu när du säger det kanske det inte är Storlidalen nedanför där, utan det är runt hörnet. Vad dalgången i så fall skulle heta vetefan. Tycker @ByB3rg får den ändå.

ByB3rg

Aktiv medlem
Haha nästan @Corin. Vart inte denna gång.

IMG_20190409_160736~2.jpg

Vad heter toppen i mitten av detta massiv?
Som nästan är lika stor som Råtjuvare massivet.

Tittar man redigt noga så ser man 3 fina spår i rännan

dannedieharder

Aktiv medlem
Denna kanske är nog så lätt men kunde inte låta bli när jag hittade denna i ett fotoalbum från 1998. Måhända är jag en bättre skidåkare nu än då men inte fan är jag lika smidig.
Vad heter backen man ser bakom mig?
5321C546-C2D3-4A06-A905-B0730612BA94.jpeg

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp