Det här påståendet får du fan förklara, om inte nu direkt så efter att nån gissat rätt :pNope, varken Specialen eller Fjällbranten. Det finns ett bra kännetecken som syns rätt tydligt i bilden.
Antagligen. Detta var tydligen svårare än väntat.Det här påståendet får du fan förklara, om inte nu direkt så efter att nån gissat rätt :p
Jackpot! Hovdebacken i Vemdalsskalet. @STORPOTATEN tar hem det igen.Tycker nog det påminner om släpan vid Hovde i Vemdalen.?
Hur kan jag ha missat som åker förbi nästan varje dag.Jackpot! Hovdebacken i Vemdalsskalet. @STORPOTATEN tar hem det igen.
Kännetecknet jag skrev om tidigare är ”ön” som ligger skiers right i backen.
Idre fjäll, mot Nipfjället?Häpp, skoj!
Då ska vi se....från toppen av vilken "superskidort" har jag tagit denna bild?Visa bilaga 6455
NajIdre fjäll, mot Nipfjället?
Sonfjället är ju lätt att identifiera, men den lilla hålan Björnberget - bra!! Tillbaks till @dannedieharderNog är det Sonfjället men jag tänker att riktningen blir lite fel från Björnrike så gissar på Björnberget utanför Sveg
Jag kan ju ge mig fan på att du har rätt, men säger Snøhetta för att kanske ha en chans.Rivtind?
Har aldrig varit på Rivtind, men spanar på den med tronande ögen varje dag vid klart väder. Sen syns det väl hyfsat tydligt att det är Rombak där längst bak.Boom. Rätt av @Corin. Bilden är tagen strax nedanför toppen under en lång maj-dag där vi gjorde 2/3 av Rivtindstraversen i tryckande värme.
Jag tänkte att det var Spanstind uppe till höger?Har aldrig varit på Rivtind, men spanar på den med tronande ögen varje dag vid klart väder. Sen syns det väl hyfsat tydligt att det är Rombak där längst bak.
Rombak syns inte i bild, den jag syftade på var Spanstind som ligger uppe i högra hörnet. Du borde göra Rivtind vid tillfälle @Corin. Riktigt fin topp och fint åk, dessutom var anmarschen inte så hemsk som jag trodde.Har aldrig varit på Rivtind, men spanar på den med tronande ögen varje dag vid klart väder. Sen syns det väl hyfsat tydligt att det är Rombak där längst bak.