Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

dannedieharder

Aktiv medlem
Nej, nej och nej. Backen ligger i en av Sveriges större anläggningar och har samma namn som en av liftarna som ligger bredvid. Dock inte den liften som syns i bild.

erik_lagg

Aktiv medlem
Storslalombacken i Klövsjö? Stämmer ju iofs inte med liften som du sa, Men det kanske gjorde det förr.

...ingen lift bredvid heller...

Senast ändrad:

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Häpp, skoj! :)
Då ska vi se....från toppen av vilken "superskidort" har jag tagit denna bild?
mountain.jpg

dannedieharder

Aktiv medlem
Nog är det Sonfjället men jag tänker att riktningen blir lite fel från Björnrike så gissar på Björnberget utanför Sveg

Bgn

Aktiv medlem
Håller med danne att vi ser sonfjället men tror vi är i skärsjövålen
Edit, för sen och fel

dannedieharder

Aktiv medlem
Toppen är rätt distinkt och syns från många håll i området. I bakgrunden syns en i området riktigt klassisk toppturstopp

dannedieharder

Aktiv medlem
Har aldrig varit på Rivtind, men spanar på den med tronande ögen varje dag vid klart väder. Sen syns det väl hyfsat tydligt att det är Rombak där längst bak.
Rombak syns inte i bild, den jag syftade på var Spanstind som ligger uppe i högra hörnet. Du borde göra Rivtind vid tillfälle @Corin. Riktigt fin topp och fint åk, dessutom var anmarschen inte så hemsk som jag trodde.

Corin

Aktiv medlem
Haha se så fel jag hade då! Rivtind har stått på listan ett tag, och är nummer 1 när/om gränsen öppnar.

Har ganska lite tid så blir första bästa nu. Söker någon av topparna borta i solen.
IMG_8067.JPG

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp