Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Bra ledtrådar, annars var det svårt... (y)

Den här är nog enklare, söder om Sveg som alltid med mina bilder. Var är den här bilden tagen?
IMG_1272.JPG

Christiam

Aktiv medlem
Är det så pass mycket snö där på din bild?

Ser ut som om nedre staget är helt dolt under snön.
Det var inte jättemycket snö säsongen bilden togs. Kan dock vara en hel del och det finns förvånansvärt kul åkning. Inget jag skulle åka 50mil för men bor man vettigt till så är det värt ett besök.

FWahlberg

Aktiv medlem
Det var inte jättemycket snö säsongen bilden togs. Kan dock vara en hel del och det finns förvånansvärt kul åkning. Inget jag skulle åka 50mil för men bor man vettigt till så är det värt ett besök.
Jaha, okej! Jag jämförde mest med andra bilden (ca 2s in) i facebookvideon ovan med den bilden du lade upp. Ifall det är samma mast så såg det ut att ha kommit en del jämfört med videon.

dannedieharder

Aktiv medlem
Har ingen aning om vart men en gissning på varför är att etablissemanget ifråga har varit så urbota korkade att de lagt in ett fint golv som medför att gästerna måste av sig pjäxorna innan de får komma in.

KaitsuH

Aktiv medlem
Ledtråd. Här är killar som pratar bara om höga fjäll. Jag var så snäll att hittade ett afterski ställe, som borde duga också för dem. Men inte. Kräsna är de som fan!

Christiam

Aktiv medlem
Har varit en gång i Åre för ca 25 år sedan.;)
Partaj-stället man gick till då hette ”Bygget”, kommer ihåg att ”Lars Vegas Trio” var där och spelade.🥳 Bra ös var det!
Det hette det för 10-15 sen också. Tyvärr fick man inte dansa på borden, eller hälla öl på någon eller dra is sig 10 shoots på raken. Larvigt after ski ställe om du frågar mig. Har dock hört att det var bättre ”förr”.
Gissar på Trysil, tycker jag känner igen ingången.

KaitsuH

Aktiv medlem
Jag vet inte alls, om det är ok att använda bar namnet nuförtiden, eller är det nån "kulturell appropriering" eller sådant.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp