Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

fredw

Aktiv medlem
Ok Roaster var först! Men det ligger i Bosnien, inte Serbien. Vid Sarajevo.
Stämningsfoto från uthyrningen:

1611248122175.jpeg

snorkel

Aktiv medlem
Det är då väl fan att man inte hinner med. :) På första sidan i tråden vet jag t.o.m vem som äger korna.

Roaster

Ny medlem
Så jag hade alltså rätt? Herregud vilken högoddsare. Då måste jag ju leta upp en bild av något, helst med ett berg på... Kan kanske bli något utanför boxen för de flesta av er (med tanke på var ni ser ut att åka).

snorkel

Aktiv medlem
Drommen bör det vara, blev osäker på fjället så var tvungen ge mig ut på Google. Falkfångarfjället är ju anläggningsfjället.

Roaster

Ny medlem
skalt var snabbare. Annars kom jag på att man kan använda flera anläggningsnamn. Men för mig är det Bydalen som gäller, även om (den något oansenliga) Dromliften ligger i Höglekardalen. Falkfångarfjället ligger längre in i dalen.

skalt

Medlem
Någon av de skidorterna man når hit ifrån eller namnet på systemet vill jag ha. Guldstjärna om man kan namnge åket.

Kanske är svår, men tänker att berget i bakgrunden är karaktäristiskt.
IMG_0284.JPG
IMG_0325.JPG

Senast ändrad:

snorkel

Aktiv medlem
La Grave, isåfall kommer man ned till en restaurang där man kan käka eller fika innan man åker tillbaka via Les Deux Alpes

skalt

Medlem
skalt var snabbare. Annars kom jag på att man kan använda flera anläggningsnamn. Men för mig är det Bydalen som gäller, även om (den något oansenliga) Dromliften ligger i Höglekardalen. Falkfångarfjället ligger längre in i dalen.
Såg nu att du ville ha namnet på orten också. Sorry! Läste bara första meningen och tänkte att nu måste jag vara snabb! Visste faktiskt att det var Bydalen om det kan ge mig lite upprättelse.

I min mening inget fel att lägga upp bilder på exempelvis Drommen! Den här tråden behöver variation. Kan inte bara vara 3000-meterstoppar i alperna

snorkel

Aktiv medlem
Såg nu att du ville ha namnet på orten också. Sorry! Läste bara första meningen och tänkte att nu måste jag vara snabb! Visste faktiskt att det var Bydalen om det kan ge mig lite upprättelse.

I min mening inget fel att lägga upp bilder på exempelvis Drommen! Den här tråden behöver variation. Kan inte bara vara 3000-meterstoppar i alperna
Är det samma liftkort i Bydalen som Drommen nu? Har väl alltid annars varit olika.

Roaster

Ny medlem

Vad jag menade var att i min värld är allt där Bydalsfjällen. Drommen var det viktiga i frågan.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp