Nope! Ledtråd kommer så fort morgonklättringen är avslutad.....Tror vi är i Pyreneerna. Får bara en känsla av det.
Ser onekligen ganska likt ut...Dessa raviner får mig att tro på södra Frankrike....
Puy St Vincent?
Potatisen har rätt igen. Hoppades att narkosen fortfarande skulle sitta i, men icke. Denna gången räknas du dock lite som dopad eftersom du har rätt bra koll på mina resor.....Lärkskog och göttiga grejjor - Argentera?
För evigt arg att jag inte fick följa med i denna skogen...Potatisen har rätt igen. Hoppades att narkosen fortfarande skulle sitta i, men icke. Denna gången räknas du dock lite som dopad eftersom du har rätt bra koll på mina resor.....
Men grattis ändå!!![]()
Exakt!
Vi letar upp något nytt guldkorn!! Har mer bra att visa om jag bara lyckas gissa rätt någon mer gång.....För evigt arg att jag inte fick följa med i denna skogen...![]()
Fel kontinent.Lake Louise?
Du får tänka på att det är riktigt gamla gubbar som åkt här.....pillows=brutna lårbenshalsar..Okej, jag har ingen aning om vars det är, men varför är det ingen som utnyttjat någon av de (av bilden att döma) helt sjukt fina pillowsen?! Det är ju snudd på provocerande alltså.