Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

KaitsuH

Aktiv medlem
Tackar! Vilket skidområde nu? (Kvaliteten i mina nya bilder är skit, ännu sämre än tidigare
thumbnail_IMG_1060.jpg
. Frun skickade dem via WhatsApp till mig.)

KaitsuH

Aktiv medlem
Rätt svar! Serfaus-Fiss-Ladis kan jag varmt rekommendera för sommarlovet! Mycket billigt boende, vi betalade ca. 80 euro för ett duppelrum i hotell, med bra frukost, stor bastuavdelning, och liftkortet vad med i priset! Bra för vandring, man kan hyra också el-mountaicyklar, fint för oss gamla tjockisar, jätte bra forspaddling i närheten, också rafting (Inn Giarsun juvet), Samnaun är nära (kan köpa 80% Stroh billigt!) osv. Din tur @Schifoan !

KaitsuH

Aktiv medlem
Jag tror att det är Mölltaler Gletscher. När vi kör hem från Bovec, Slovenia, vi ganska ofta har stoppat där.

fredw

Aktiv medlem
På temat Finland, bara så att ingen av skidvännerna här har missat dessa smått geniala kortfilmer från Real SkiFi...

Ivo del Brallo

Aktiv medlem
Önskar att jag kunde/vågade/hade tid att fortsätta med forspaddlingen. Mycke trevlig sport.

Här är en 2 mån gammal bild.
Vad är det för skidanläggning?
8859F60A-84A2-481E-A257-02810F1CE17A.png

fredw

Aktiv medlem
EDIT2: Idrefjäll med stackars Städjan i bakgrunden??

Kläppen?? EDIT: Lindvallen?!?
Mysko bild oavsett. Ser verkligen inte mysigt ut. Sitter du i en drönare och fotar? :unsure:

Senast ändrad:

Ivo del Brallo

Aktiv medlem
EDIT2: Idrefjäll med stackars Städjan i bakgrunden??

Kläppen?? EDIT: Lindvallen?!?
Mysko bild oavsett. Ser verkligen inte mysigt ut. Sitter du i en drönare och fotar? :unsure:
Vetefaen om jag ska ge rätt på det; Idre stämmer visserligen men det är inte Städjan utan sparade snöhögar som syns i bild. (Inga slagghögar alltså). Städjan är bakom min rygg när kortet togs.

men nu är jag på stranden (med Åreskutan i fjärran) så jag godkänner Fredws ”halvrätt”

Ivo del Brallo

Aktiv medlem
Den här tråden är märklig; när jag la ut bild på Ansätten i fjärran så blev det ”napp” direkt. När jag lägger ut en bild på välkända massturist Idre, med självklara ledtråden ”sparade snöhögar” så går halva dagen innan mål…

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp