Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Pillard

Aktiv medlem
Börjar såhär, är det för svårt kommer fler... Jag vill ha namnet på åket/dalen
Bild4.jpg

bild6.jpg

bild8.jpg

Senast ändrad:

Pillard

Aktiv medlem
Fyller på med en bild till, även om det innebär att PisteCarvers satellit lär få korn på åket då ;)

skalt

Medlem
Nog är det väl ett åk från Indren ner mot Alagna i alla fall? Gissar på La Balma.

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Ombergsliden?
Kanske fusk, står att du är från Vadstena och man har ju varit på Omberg och vid Tåkern (i bakgrunden?) några gånger... Uppvuxen i Östergyllen.

Pillard

Aktiv medlem
Oj! Har ni så pass mycket snö där? Yxbacken verkar ju inte kunnat öppna ordentligt än
Har alltid sett tolvmanna som lokala backen men nu måste jag ju hitta nytt

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Kör på spåret med namnet på åket. Det här är målet för en relativt kort tur från ett känt skidområde. Vad kallas åket?
IMG_1132.jpg

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Inte nära hittills, inte ens rätt land. Stenfingret på kammen kanske inte är så unik som man inbillar sig.
Ledtråd är att jag strax måste gå och lägga mig för jag ska upp tidigt och åka puder i samma skidområde. :giggle: Om ingen tagit det då ger jag en till ledtråd imorrn bitti.

PisteCarver

Aktiv medlem
Fyller på med en bild till, även om det innebär att PisteCarvers satellit lär få korn på åket då ;)
Ha ha, har kopplat ner länken för ett par timmar sen!
Vinet är nu uppdrucket och det är dags för espresso och en liten whisky.:coffee:
Kollar in lite senare igen oss ser var ni är.

Ångrade mig och valde en grappa i stället! :)

Senast ändrad:

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp