Nix, det är dock inte en dum gissning och jag vill som sagt ha ett specifikt åk, inte bara en ortGressoney
NopeSalsa ner mot Staffal
Icke...Valle Perduta?
NjetVal D'Otro
Skjuter från höften...![]()
Det är tagen nedanför första byn på väg ner till Restaurangen. Det är trappräcket som sticker fram. Rejält drop sen till högerHaha nära men får inte ihop första bilden med Balma.
Har ju också gjort åket, men kan inte minnas den punkten. Därför jag var tvungen att gissaDet är tagen nedanför första byn på väg ner till Restaurangen. Det är trappräcket som sticker fram. Rejält drop sen till höger
Rätt svar.Ombergsliden?
Kanske fusk, står att du är från Vadstena och man har ju varit på Omberg och vid Tåkern (i bakgrunden?) några gånger... Uppvuxen i Östergyllen.
Nu bränns det, men Laub hade vi ju redan och det kräver bara lite skråande, inget turande.
Ännu närmare, men kräver inte heller turande (om man inte förlänger med turen upp till Titlis då).Steinberg
Där satt den! Om man går in i Freerides arkiv kan man läsa min beskrivning av åket...Wendenlücke, Engelberg
Ha ha, har kopplat ner länken för ett par timmar sen!Fyller på med en bild till, även om det innebär att PisteCarvers satellit lär få korn på åket då![]()