Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

dannedieharder

Aktiv medlem
Ok, då kommer en dubbelfråga. Vad heter den spetsiga toppen därborta? och vart befinner vi oss? (pinpoint för fjällsidan räcker)
InkedBild 444_LI.jpg

dannedieharder

Aktiv medlem
Jag har ju redan sagt att @STORPOTATEN hade rätt med Vassitjåkka. Dessutom prickade han in rätt fjällsida (även om han missar exakt plats med ca 500 m, vi befinner oss ca 150 fhm under men rakt norr om toppen)

Den spetsiga toppen är som konstaterat Rombakkstötta, och i förgrunden ser vi Riksgränsen och Nordalsfjäll

Din tur igen @STORPOTATEN

Senast ändrad:

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Jag har ju redan sagt att @STORPOTATEN hade rätt med Vassitjåkka. Dessutom prickade han in rätt fjällsida (även om han missar exakt plats med ca 500 m, vi befinner oss ca 150 fhm under men rakt norr om toppen)

Din tur igen @STORPOTATEN
Haha, jag satte krysset där först, men tänkte att vad tusan gör ni där mitt i branten. Så jag tänkte att ni tog den väg som inte var lika brant... Man skall lita på sin magkänsla ändå...

Vi tar en lätt på det här och bänkar @PisteCarver . Sorry.
Vad heter liftstationen?
1634131171478.png

dannedieharder

Aktiv medlem
Haha, jag satte krysset där först, men tänkte att vad tusan gör ni där mitt i branten. Så jag tänkte att ni tog den väg som inte var lika brant... Man skall lita på sin magkänsla ändå...
Oftast... det där är en riktigt fin väg ner, klart mer spännande än normalåket. På samma sätt också som här på bilden en roligare mer direkt väg upp om förhållandena tillåter.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp