STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ett mäktigt åk, där @Ivo del Scandi en gång höll på att dras med i en saftig lavin.Plan du Fou
Asch, blandade ihop åken lite. Jag pratade om "le Fou" ....Ett mäktigt åk, där @Ivo del Scandi en gång höll på att dras med i en saftig lavin.
Men det åket ligger långt från närmsta lift, så det stämmer inte in här.
Nu bränns det ordentligt. Kom igen, you can do it. Den har ett speciellt namn.Attelaskorridorerna….??
Men vilket nummer??
Ja nordsidan på le Fou vore något för @KaitsuHAsch, blandade ihop åken lite. Jag pratade om "le Fou" ....
Och du naturligtvis om åket nedanför kabinen vid Plan du Fou. Dock ändå fel.![]()
Tror det var en sån där Dahu, men det är högst oklart om det var en laevogyrous dahu eller en dextrogyre dahu...Ja nordsidan på le Fou vore något för @KaitsuH
Ofta väldigt speciell snö där!! Vem var det nu som startade lavinen som kunde ha tagit @Ivo del Scandi ifrån oss???![]()
Close Close... Men inte riktigt hemma än.James Blunt
Som sagt, en klassiker i Verbier - Rock'n'RollKänt? Då gissar jag på Rock and roll.
Nej har inte åkt någon av attelasrännorna än...Som sagt, en klassiker i Verbier - Rock'n'Roll
@Kalle_Luzern Din bild.
@FilipNorin Close.....kört någon av dem än?
Ah, sen igen…Börjar inte Attelas Rock’n’roll under liften?
Nej, fel skidområde.Engstlenalp-Jochpass?
Nu blev det rätt.
Fel land. En mycket mycket mycket berömd stad för skidåkningens skull. Nästa ledtråd kommer klockan 20.58.Efter att ha storgooglat på vinylrestauranger i Grindelwald ger jag nu upp ;-).
Vild gissning då - Hard Rock Cafe Innsbruck?Fel land. En mycket mycket mycket berömd stad för skidåkningens skull. Nästa ledtråd kommer klockan 20.58.
mycket^3 kan väl bara peka på Chamonix.Fel land. En mycket mycket mycket berömd stad för skidåkningens skull. Nästa ledtråd kommer klockan 20.58.
Ännu by, eller restaurang?mycket^3 kan väl bara peka på Chamonix.
Rätt stad, men fel by. Det är bara search and destroy!MBC? Dvs. Micro Brasserie de Chamonix
Rätt stad, fel by. P.S. Elevation 1904 är en populär mötesplats för finn gänget (för de där tjejerna och killarna, som gör hjälte manöver i rännorna av Midi) i Chamonix, och apres ski bar för dem också.Erkänner att jag googlat hej viltmen jag gissar på Elevation 1904 kanske?
Ja! Det är Le Grenier i Argentiere. Jag trodde, att många har bott i UCPA Argentiere och känner krogen. Men, bra krog, bra mat, ganska billigt också! Din tur @KalleBackeus ! @MKOL var litet långsammare.Eftersom frågan handlade om antingen namnet på restaurangen eller byn slänger jag helt enkelt in Argentiere som svar.