snorkel
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ja det var berget vi var ute efter såklartJakobshorn och Rinerhorn är två av skidområdena i Davos. Döpta efter bergen de ligger på, så passar med ledtråden.![]()
Ja det var berget vi var ute efter såklartJakobshorn och Rinerhorn är två av skidområdena i Davos. Döpta efter bergen de ligger på, så passar med ledtråden.![]()
Yes.Gick freeride.se ned för er övriga oxå för någon minut sedan?
Nope.Monte cristallo?
Nej, men ni är nära och kommer närmare...Tofana Di Mezzo, Cortina?
Nope, ingen backe ner därifrån, eller har jag missat den alla år?Sasso Pordoi!
Attans. Tyckte jag såg en markerad offpist på pistkartan. Men kanske kräver bat suitNope, ingen backe när därifrån, eller har jag missat den alla år?
Val di mezdi är nog nästan merkerat och mycket uppåkt. Väldigt vackert dock. Som nästan allt i Dolomiten?Attans. Tyckte jag såg en markerad offpist på pistkartan. Men kanske kräver bat suit![]()
Yes. Underbar vackert där uppe. Och backen ner är vackert den med...Fortsätter skjuta vilt på Cortina. Lagazuoi.
Bild på och i rännan finns i inlägget nu.Nästan så du måste visa en bild från rännan också![]()
Eftersom du frågade efter en bild från rännan och @dannedieharder bara visade en bild på rännan tar jag min chans och kuppar in två bonusbilder från insidanNästan så du måste visa en bild från rännan också![]()
Nope, ingen backe ner därifrån, eller har jag missat den alla år?
Yes. Underbar vackert där uppe. Och backen ner är vackert den med...