Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

debbo

Aktiv medlem
Vet inte om all hamna i semelkoma, så slänger in en ledtråd från em. vid dalstation, vi åkte faktiskt hela vägen ner, fast man fick typ staka sig ner längs sittliften😂

debbo

Aktiv medlem
Vet inte om all hamna i semelkoma, så slänger in en ledtråd från em. vid dalstation, vi åkte faktiskt hela vägen ner, fast man fick typ staka sig ner längs sittliften😂
Oj, bilden...

Bilagor

• 20200110_152120.jpg
    20200110_152120.jpg
    657.8 KB · Besök: 64

debbo

Aktiv medlem
Dom här bilderna är dagen efter gårdagens bild.
Bakom den platta stolsliften är det en plastbacke, om jag inte minns helt galet, med en "Sälen lift"

davoorama

Aktiv medlem
Lotte Arai?

EDIT: nej förresten det var ju redan igår. Då gissar jag Minakami Kogen istället

Senast ändrad:

DrPepper

Medlem
Det var ju inte jättelätt det där.. jag skulle nog vilja efterlysa mer ledtrådar, kanske vilken prefecture vi befinner oss i iaf.

debbo

Aktiv medlem
Stället är känt, och är man europe har man garanterat hikat upp på kullen vars namn jag söker för att få lite puderfrossa

debbo

Aktiv medlem
Puh! Äntligen!
Bollen är din @macl

Folk är ju sjukt duktiga på pricka in, trodde faktiskt denna skulle gå fort, har man varit i områdena så är nog Lotte Arai obligatorisk, de flesta orterna bjuder på väldigt tät bambuskog, men i LA finns lite öppna ytor.
Men de flesta åker kanske till Hokkaido.

KaitsuH

Aktiv medlem
Oj jo joj joj! Baren är stångd för evigt, säger google! Gamla halta Willy har inte hittat tillräckligt billiga arbetare i sin s´Murmele. Då måste vi möta på andra sidan av berget i Mooserwirth, klockan 14. Jag känner nog din hatt! En snabb öl, och jäger, och vi hinner ännu åka ett Galzig åk, Maiennånting före fullt kaos i Mooserwirth eller Krazy Kangaroo.
Fan! Det fanns ingen där. (Kunde se ingen svart silinderhatt där) Så, jag åkte ensammt! Och det är bra det! Absolut bäst att åka ensammt. Åkte idag på eftermiddagen nåt Galzig (scheisse) och Schöngraben, helt ok.

Topp