Idre altså? NejHimmelfjäll??
80-talet? Vi hade Lada 1200! Eller vi hade flera, 1200L, 1300s, 1500, 1500s, 2107. Jag vet nånting om tiden!Du vill till baka till 80 talet? Som tips kan du kolla back to the future 1,2,3 där kan du kanske få några konkreta tips på hur man förflyttar sig i tid. Om det verkar omständigt att förverkliga kan du ju gå in till närmaste h&m och ekipera dig tidstroget, sen söker du fram en volvo 340 , eller snnan bakhjulsdriven bil, å sen e e nog bara rockenroll. Du behöver inte tacka mig för tipsen
Ganska lite vad jag vet(?) uppdaterar ursprungs bildenHar det med Alvar Aalto att göra?
Nå visst e de den. Har medvetet hållit in på färska Schweiz bilder, men kanske det kommer fler nu @Kalle_LuzernÄntligen en bild från Jungfrau-regionen.Bergrestaurant Schreckfeld?
Det är väl namnet på ett skidområde? Inte glaciären det ligger på.glacier 3000
Det är ju en av glaciärerna vid Glacier 3000.Tsanfleureon?
Nej, men det närmar sig geografiskt.Aletsch
Nu gick du ju åt andra hållet!pointe de la plaine morte?
Där satt den. Även stavat Rosenlouwi på vissa schweiziska kartor. Den kommer ner från Wetterhorns grannar, Mittlehorn och Rosenhorn. De tre som syns till höger om, alla runt 3700 m.Rosenlauigletscher.
Kunde inte hålla mig när jag såg en så fin bild.Där satt den. Även stavat Rosenlouwi på vissa schweiziska kartor. Den kommer ner från Wetterhorns grannar, Mittlehorn och Rosenhorn. De tre som syns till höger om, alla runt 3700 m.
Bilden tagen nära Turren och kabinbanestationen ovanför Lungern.
@PisteCarver får ta oss in i söndagsnatten.
Kunde inte hålla mig när jag såg en så fin bild.
Jag har vallat fyra par skidor idag, och om några dagar är det meningen att jag ska prova mina nya Enforcer 88.
Bildgåtan går vidare till @macl !