PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det där ser ju ut som Hovärken i Lofsdalen.
Nej.Månad: denna månad
Rätt på 1 men fel på 2.Vore tragiskt om det såg ut så där på Hintertux i april.
1. Olperer gissar jag på
2. Efter midsommar precis var det väl? Så drar till med juni.
Juli då?Rätt på 1 men fel på 2.![]()
Stämmer bra: frukost mellan norra europas högsta bergSer ut som Spiterstulen i dalen mellan Galdhöpiggen och Glittertind.
Japp alla rätt, Koppangen är det och bonuspoängen för Tafeltinden. Kan varmt rekommenderas!koppangenalltmöjligtudden och glaciär och älv och vatten och dal och grund och fik och allt möjligt, allt heter koppangen i koppangen. ni måst åkt tafeltinden och ner koppangsbreen efter en kopp på toppen, fin plejs!!
okejokej ny bildkavalkad nudå, vilken hytta sov vi i denhär dagen? pluspoäng för det inhemska språkets nationaldag som bilderna är tagna på som slutar på aj, och extra pluspoäng på hur många meter (breddgrad)söder om förra gåtan hyttan ligger. och och och extra lätta pluspoäng om exakt hur många kilometer bort hyttan är från förra gåtan! satans lätt.
Tittade lite på den videon, och vet ju hur det ser ut i verkligheten (och sett spår där för några år sen också). Ingen risk att jag ger mig på det!edit PS till Kalle_Luzern: Hoppas jag hinner bjuda på den där ölen jag är skyldig innan du ev. ger dig upp på " Chlyn Wendenstock".![]()
rätt rättHollenderhytta måste det vara då.
Jag bestämmer att det var rätt och kör vidare med en annan hytta. Säkert ett par tusen km söderut. Vad heter den jag har ringat in? På bortsidan av den lilla sjön.
Visa bilaga 17921
Äntligen! Tror jag haft med bilden förut. Med annan fråga. Sitter nu med en öl i Engelberg!SAC Brunnihütte Engelberg?
Sitter nu med en öl i Engelberg!Glad påsk!
Montserrat??
(Kloster nordväst om Barcelona…)
Nej…..St Anton