Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

PisteCarver

Aktiv medlem
Då får ni ha en liten utmaning så här en fredag kväll, som ni kan fundera på medan jag åker iväg och handlar. :)
Där hänger ett släpliftankare i luften, vilken lift tillhör det?
1652458956111.png

Kalle_Luzern

Aktiv medlem
Tänkte just säga att @PisteCarver redan löst den, men peppar med grillparty för halva kvarteret för ESC. Men kanske inte då om han har tid att kolla in här.
Resten av oss sitter och skäms för att vi har så dålig koll att vi inte ens kan komma med en halvt kvalificerad gissning. :oops:

Galen gissning i hopp om ledtråd: Bedemie-Seehorn

PisteCarver

Aktiv medlem
Tänkte just säga att @PisteCarver redan löst den, men peppar med grillparty för halva kvarteret för ESC. Men kanske inte då om han har tid att kolla in här.
Resten av oss sitter och skäms för att vi har så dålig koll att vi inte ens kan komma med en halvt kvalificerad gissning. :oops:
Jag har faktiskt inte löst den. :oops:
Har iofs inte lagt så mycket tid på den heller. Liknar lite bergen vid Hohe Geige i Pitztal men det är det ju inte. Liknar branta berg någonstans i centrala Schweiz typ Kanton Uri.
Snygga berg!

Kalle_Luzern

Aktiv medlem

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Det heter Eurovision för bövelen, du hänger ju inte me” @STORPOTATEN !

Euroviblablabla eller melloblablabla....jag vette tusan, det är ju samma låtar...ljud menar jag.

Berget och skidorten har jag haft med tidigare. Österrike och Schweiz är ej korrekt.

Obs. Råkade hamna på en mello-fest här. Tror jag håller mig i köket där chipsen och spriten finns. 😉👌😇

Christiam

Aktiv medlem
Nej, det heter Eurovision.;)
Aaa hade varit guld värt med den infon igår kväll så jag kunde kontrat dotterns dumförklaring av mig. 😆
Ber om ursäkt att jag faller från ämnet.
Jag kan knappt namnen på liftarna i backen jag har säsongskort sen 5 år så dessa liftar i långtbortistan vet jag absolut inget om.

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp