NäAlnestinden?
Hoppas du menade berget o inte mig… men fel svar hursom
nopeGorsachohkka?
njetTjäktjatjåkka?
ja vi har en vinnare! Vidare till ErikPallentjåkka?
Stämmer. Svängde lite höger vid Skånerännan. Mycket bra snö där vecka 11. Över till dig.I Ramundberget?
Varken mer eller mindre, gott så.Berglialpe?
Blev nästan förvånad att jag lyckades hitta ett namn på en karta...Varken mer eller mindre, gott så.
En lift upp i den dalen till passet så har man i princip bundit ihop See med Serfaus.![]()
Vilken fin skidterräng!Vi drar söderut, och då undrar jag vad dalen, eller snarare övre platån, heter?
Visa bilaga 18349
1. rätt bro1 skanstullsbron
2 det snöade
3 brolämgden är den samma som backlängden på mindre skidort
4 hoppas på tröstpoäng för gott försök även här
Reviderar isf nr 2 till att neonljuset/ljusföroreningen togs för norrsken1. rätt bro
2. ?
3. stämmer nog - men det var inte det jag tänkte på
Japp, syns på bilden uppe till höger.3. Måste ju vara Hammarbybacken.
Nähä, inte det då kanske.......hade ni varit på Techno-fest (Reset) i slakthusområdet då?2. Ni hade varit på stor Mello-fest, och du var utklädd till Roger Pontare?![]()
Ja tyvärr en negativ trend. Flera fina trestjärniga ställen jag bott på i Sydtyrolen är nu ombyggda med enorma ”Wellness”-utrymmen i källaren och betydligt högre pris.Serfaus har tyvärr blivit en svindyr ort med nästan bara en massa lyxhotell. Vad ska man man ha all wellness-lyxen till på vintern? Man är ju i skidbacken hela dagen då.
det närmsta jag kommit att klä ut till Roger Pontare är när vi hjälpte en av döttrarna klä ut sig till tvillingarna Rongedal med hjälp av badmössa och en utklippt pappgubbe2. Ni hade varit på stor Mello-fest, och du var utklädd till Roger Pontare?![]()
Jesus Christ Superstar korrekt - liksom ledtråden regisserad och koreograferad av Benke Rydman (Bounce etc) - jag sa att det var långsökt...Så inte Mean Machines? Det var tydligen Jesus Christ Superstar på Avicii Arena men får inte ihop det med din ledtråd...
Rugby, Sverige-Tjeckien på Stadion? Iofs en lång promenad till Skanstull
Påminner om, tänkte också på det, men nej på båda.Åre, Gästrappet?