Klart tar man det snabbt, fokus på det viktiga!? Eller hur var det nu?Edit: är facinerad över denna tråd. Bild på ett ölstop tar ngn på <4 min men denna e tydligen svår? Reser ni alla andra tillsammans?
Det var som attan, åkt förbi 2-3 ggr en svinkall dag för fyra år sen... Min ryggradskänsla för lågkvalitativa franska liftar verkar sitta i iaf.Ja uppe vid Bouchet hissen. Grattis till fredagsvinsten @Kalle_Luzernpå det
Nej, långt ifrån tyvärr! Jag började fnissa när jag såg skylten, för det är lite skrattretande "pass" jämfört med de flesta här i Schweiz... Bilden är rätt färsk.Malojapasset?
Tog du de på liften då? Eller zipbanan? Vill minnas åket ner var helt bra..? Är ngt år sedan Enligt min logik borde ngn redan tagit öl skyltenKlart tar man det snabbt, fokus på det viktiga!? Eller hur var det nu?
Det var som attan, åkt förbi 2-3 ggr en svinkall dag för fyra år sen... Min ryggradskänsla för lågkvalitativa franska liftar verkar sitta i iaf.
Här då för hela helgen.Vid vilken Passhöhe hittade jag den här skylten, respektive restaurangen? Ölreklamen kan vara ledtråd till rätt region...
Den är det ja, tydligen ett "pass" där vägen är som högst. Gick förbi i förrgår när jag även fotograferade bergbanan där.Restaurant Mathisli, Kehrsiten
Hostat på andra sidan sjön från dig?
Kom ihåg zipline där när du skrev att man kan ta sig ner på annat sätt. Vi åkte ner på baksidan så klart, inte pisten...Tog du de på liften då? Eller zipbanan? Vill minnas åket ner var helt bra..? Är ngt år sedan Enligt min logik borde ngn redan tagit öl skylten![]()
Tornehamns kapell?Vad heter närmaste ”raststuga”.
Visa bilaga 18432
Nope…..Tornehamns kapell?
Du är grym Kalle!!Pålnostugan?
Stämmer bra det, Luftseilbahn Dallenwil - WirzweliHexlich willkommmen bei uns - Deutsch
#Hexenberg Hexenberg Familienausflug Familienausflug Nidwalden Familienausflug Zentralschweiz Wandern Zentralschweiz Wandern Schneeschuhlaufenwirzweli.ch
Ja, ölen gick nog på €4?Ni är nära, men ingen
(Ledtråd finns i bilden)
Japp en vinprovning i byn i höstas. Din tur.Cochem?
Nej, lite längre hemifrån.Musegg?
Jag trodde, att det här är helt omöjligt för någon som inte känner våra freeride fjäll (mycket få) väl.Heja Finland!!
Fjället verkar heta Kesänkitunturi. Men vad är det känt för? Min finska är dålig, men ser något om ravinen (Pirunkuru) som syns där på bilden, så drar till med den.
Precis så. Bra googlat. Pirunkuru eller på svenska djävlusravinen är varje tonårings skräck då familjefar prutthurtigt säger ”idag blir det ingen slalom barn, idag ska familjen skida upp för Pirunkuru” många har nog avslutat sin skidkarriär där.Heja Finland!!
Fjället verkar heta Kesänkitunturi. Men vad är det känt för? Min finska är dålig, men ser något om ravinen (Pirunkuru) som syns där på bilden, så drar till med den.
Ah det var därför du höll igen. Jag tyckte det tog länge innan ngt fick fram, det är lättsökt byte sgs. Nu en period kvarJag trodde, att det här är helt omöjligt för någon som inte känner våra freeride fjäll (mycket få) väl.
Ren flax, som vanligt.Jag trodde, att det här är helt omöjligt för någon som inte känner våra freeride fjäll (mycket få) väl.
Jo. Den är tagen uppe på Gemsstock.Ren flax, som vanligt.
Här kommer en lätt från arkiven. Var är den här bilden tagen?
Visa bilaga 18441