Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
det stämmer naturligtvis. men vad hittar man för intressanta saker däruppe...?Står du på Totthummeln?
det stämmer naturligtvis. men vad hittar man för intressanta saker däruppe...?Står du på Totthummeln?
egentligen var jag ute efter de skyttevärn som man kan hitta på Totthummeln. Där kan man fantisera om hur det kändes under kriget: beredskap att skjuta mot invällande pansarvagnar från Tysk-ockuperade Norge.Hjortron?
Snyggt! Din tur!Nyckelviken?
Glad midsommar! Nästan hemma fråm semestern…Snyggt! Din tur!
Glad midsommar!!
Nej…
Den är det ja! Fräs på @PisteCarver !
Nä jag åt det som var på tallriken ha ha.Capuns, så i GR någonstans. Gissar på Filisur. Hoppas du åt capuns, men inte tallriken.![]()
Var före 10, så snarare kaffet kanske... Men är ute efter något mer geografiskt svar.På afterski?
Skyller på björkblomms snapsen och hittar ut själv.
Hoppas ni haft en trevlig midsommar. På tok för varm för dräkt….
Vid dalstationen till Titlis Rotair (Stand)?Då ska vi se... Eftersom det är midsommar räknar jag med noll engagemang i tråden. Så jag undrar var vi hamnade efter det här åket den 8:e maj?
Visa bilaga 18637
Nej.Vid dalstationen till Titlis Rotair (Stand)?
Där satt den. Åker man Steinberg kommer man till Trübsee (sjön eller mellanstationen) på ett eller annat sätt. I maj får man gå upp till stationen från Schlächtismatt eftersom Trübseehopper slutar gå när Jochpass stänger för säsongen.Trübsee??
Otroligt!!! Rätt på första gissningen!!Nähä, har ju nya bilder från morgonen så vild gissning.(Klein) Titlis.
Ganska bra gissat! Se om vi kan få något mer bud innan deadline.1973 möh
fel landCrans Montana?
Rätt land fel ortKitzbuhel?