davidschutzer
Medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
nope, sorry men ickeLilla Stolan / alun?
lite mer specifikt? och vad grävde de efterHögbergsfältet?
fullpott! över till digTilas stoll där man grävde efter järn på Högbergsfältet?
Märkligt, jag tar för det mesta bilder när det är fint väder, så att man ser vad de föreställer.Helvete, har bara skitbilder med snöstorm och dimma.Pls @Hawk100
Inte Branäs.Gissar vilt, Branäs.
NeinTänndalen?
Det är korrekt! Måste tillstå att deras liftar verkar närma sig avskrivning vilket osökt för tankarna till den statschef som brukade skida här…Storlien?
Bra fråga, väldigt lik Abisko östra onekligen! Tror på Abisko när jag jämför bilder.Är inte det tågstationen i Vassijaure?
Tar det som att jag hade rätt. Förstår att du var ledsen eftersom du inte var ombord.Helikoptern lyfter från Helibasen intill skilodge i Abisko!![]()
Där dök han upp som gubben i lådan med rätt svar. Bild från när jag var i Friedrichshafen nyligen.Några minuter tills stranden kallar.
Slänger in en gissning på Bodensee med Säntis i bakgrunden.
Åker du vattenskidor?Några minuter tills stranden kallar.
Vi hade en egen helikopter som lyfte några minuter senare.......Tar det som att jag hade rätt. Förstår att du var ledsen eftersom du inte var ombord.![]()
Färskare bild än så här går inte att få. Tagen nu. Vad heter stranden?Där dök han upp som gubben i lådan med rätt svar. Bild från när jag var i Friedrichshafen nyligen.
@STORPOTATEN med en strandbild nu då?![]()
Söder om Sveg???Färskare bild än så här går inte att få. Tagen nu. Vad heter stranden?
Näe, svårt att hitta skugga ute på öppna havet.Åker du vattenskidor?![]()