Torrevieja är en ort, jag söker en strand...Men hallå! Torrevieja!
Jag har klättat upp i det tornet. Och blivit utskälld på spanska…..
Även ätit godaste svärdfisken i den stan.
La Mata är helt korrekt, mycket bra. Fördelen med La Mata är att vinden alltid blåser friskt här, gött för en solsargad gubbakropp.Haha.
Ok, ganska säker att dom fina stränderna ligger norr om och den nordligaste heter La Mata. Börjar där och jobbar söderut…
Erkänner att jag behövde kolla karta.
Rätt del av Sverige men fel av denna sort.Strax nordost om Öland?
Kunde inte bli mer rätt.jag har ju gjort två säsonger på Tofta.. sen har jag inte satt min fot på ö på 30 år
Surflogiet?
heter det "summercamp"..?Yoump.
ParkKidzen kör summercamp för att öva så dom kan sätta en redig raggare i vinter.
Snowcamp heter det kanske. Säffsen håller det till i.heter det "summercamp"..?
var?
Du är på hugget (när de gamla gäddorna vilar i hettan?)Snowcamp heter det kanske. Säffsen håller det till i.
Han kommer in och styr upp!Kan det vara Smygarn?
Problemet är att jag vet knappt var Zillertal ligger…..Hade ju varit enklare om det var i Zillertal...
Himlabacken?
Då fortsätter vi att hålla oss i Sverige för att öka svårighetsgraden för @Kalle_Luzern …Han kommer in och styr upp!
Helt rätt. Leder ner till Katterjåkk.
Klunken går parallellt men är inte lika tydlig pist.
@Hawk100 får order.
Nope…..Kittelfjäll?
Men rätt sida om Sveg!!Nope…..
Nu är det nära, men kan inte riktigt godkänna Åre som svar.... ;-)Vill minnas nå smal passage när man åker på/vid en bäck i Åre efter ett skogsåk.
Så gissar på Åre.
Legenden med "svart bälte" i Åre-skidåkning och den som guidade mig bort till (riktiga) Blåstensberget och visade mig det åket för drygt 25 år sedan har förstås helt rätt!!det är väl ravinen i Duved![]()
ja, den här vyn har ju varit med många gånger förr.Alagna?
Du är nära, men inte rätt.Vad tror du om denna?
![]()
Restaurant Seehaus Grill Luzern | Edles vom Grill direkt am See
Seehaus Grill - Edles vom Grill. Wir grillieren für Fortgeschrittene. Mit Aussicht auf den Vierwaldstättersee und das Bergpanorama.www.seehaus-luzern.ch
Möjligtvis att lek/vatten borgen tillhör någon camping ?