Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Christiam

Aktiv medlem
Så min musikkunskap väger högre än @FilipNorin s pistkunskap?
Oavsett så är jag imponerad av er förmåga att komma ihåg/känna igen nedfarter och berg.
Nu får vi se om ni har koll på klibbor.
Ni ser tre likadan klibbor på två av brädorna.
Vad föreställer klibban och vad har den med snowboard att göra?

Bilagor

• D0C2B1CC-9FCE-4F13-8FF7-219249DAD182.png
    D0C2B1CC-9FCE-4F13-8FF7-219249DAD182.png
    470.5 KB · Besök: 33

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Så min musikkunskap väger högre än @FilipNorin s pistkunskap?
Oavsett så är jag imponerad av er förmåga att komma ihåg/känna igen nedfarter och berg.
Nu får vi se om ni har koll på klibbor.
Ni ser tre likadan klibbor på två av brädorna.
Vad föreställer klibban och vad har den med snowboard att göra?
Klibban påvisar att du är den rättmätige ägaren till snowboard-hotellet som Emmis besökte? 😁 ;)
1669544807277.png

1669543880161.png

Senast ändrad:

Christiam

Aktiv medlem
Nu är knäcken klar och jag insåg att jag inte följt spelreglerna så innan någon paragrafryttare anklagar mig för att vara rättshaverist ändrar jag frågan till vart är bilden tagen.
Nöjer med i vilken del av huset. Adress tror jag blir svårt även för trådens satellitägare.
Ber om ursäkt och har redan letat fram en bild på ett berg så jag inte gör bort mig igen.

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Nu är knäcken klar och jag insåg att jag inte följt spelreglerna så innan någon paragrafryttare anklagar mig för att vara rättshaverist ändrar jag frågan till vart är bilden tagen.
Nöjer med i vilken del av huset. Adress tror jag blir svårt även för trådens satellitägare.
Ber om ursäkt och har redan letat fram en bild på ett berg så jag inte gör bort mig igen.
Haha, vi är många som tänjt på gränser och regler här så det är nog ingen större fara. Rokk on.

Senast ändrad:

Christiam

Aktiv medlem
Jag får väl godkänna rätt svar oavsett fråga men det verkar som alla firar 1:a advent.
I Norge kan adventsstaken vara lite annorlunda mot Sverige. Ang musiken vi nosat lite på tidigare i tråden.

Bilagor

• 473735A4-B754-4C1B-8C7D-DBA422B1FF33.png
    473735A4-B754-4C1B-8C7D-DBA422B1FF33.png
    200.8 KB · Besök: 13

STORPOTATEN

Aktiv medlem
Det där måste vara Södra Passet på 8000 möh.
Det är tidig morgon och ni ska ta samma kammvandring upp till toppen, precis som Norgay Tenzing och Edmund Hillary gjorde allra första gången.
Impressive! 😲 ;)
Precis, och nu för tiden är det så pass mkt folk där uppe så man inrättat lite bekvämligheter såsom utsiktsplattform, toa och övrig fullservice! 😁

Senaste inläggen

Topp