Yes! 2017 var året som gick till historien då detta magiska ögonblick spelades in och sedan publicerades för hela världen att beskåda.!2017, samma år som Megadeth? Minns jag var sugen det året.
Edit: faktafel av mig som tagits bort.
Klibban påvisar att du är den rättmätige ägaren till snowboard-hotellet som Emmis besökte? 😁Så min musikkunskap väger högre än @FilipNorin s pistkunskap?
Oavsett så är jag imponerad av er förmåga att komma ihåg/känna igen nedfarter och berg.
Nu får vi se om ni har koll på klibbor.
Ni ser tre likadan klibbor på två av brädorna.
Vad föreställer klibban och vad har den med snowboard att göra?
Detta har jag missat.Klibban påvisar att du är den rättmätige ägaren till snowboard-hotellet som Emmis besökte? 😁![]()
Oj, mitt minne sviker. Igen. Vem var det? 🙃Den föreställer en planta vars delar snowboardåkare gärna röker?😜
Var väl inte Emmis som varit där vid Fafleralp förresten?![]()
Även denna del behöver värmas upp när längre tid ska tillbringas där men ingen bastu. Det har jag ingen, blir för varmt.
Haha, vi är många som tänjt på gränser och regler här så det är nog ingen större fara. Rokk on.Nu är knäcken klar och jag insåg att jag inte följt spelreglerna så innan någon paragrafryttare anklagar mig för att vara rättshaverist ändrar jag frågan till vart är bilden tagen.
Nöjer med i vilken del av huset. Adress tror jag blir svårt även för trådens satellitägare.
Ber om ursäkt och har redan letat fram en bild på ett berg så jag inte gör bort mig igen.
Garaget stämmer.Hittar inget vettigt om klistermärkena. Så gissar på garaget.
Var inte lätt med klistermärkena här nerifrån, helt klart. 😅Garaget stämmer.
Klibborna är från en snowboard butik som heter Inlandet.
Till topps med @Kalle_Luzern !
Sidelhorn?Var inte lätt med klistermärkena här nerifrån, helt klart. 😅
Topp efterfrågades, vilken stod jag på här? Har lite fler bilder att lägga in som ledtråd om det behövs...
Visa bilaga 20957
Visst är det från en tur över Sidelhorn från Grimsel.Sidelhorn?
Då undrar jag var vi är nu?
Det där måste vara Södra Passet på 8000 möh.Då undrar jag var vi är nu?
Visa bilaga 20959
Precis, och nu för tiden är det så pass mkt folk där uppe så man inrättat lite bekvämligheter såsom utsiktsplattform, toa och övrig fullservice! 😁Det där måste vara Södra Passet på 8000 möh.
Det är tidig morgon och ni ska ta samma kammvandring upp till toppen, precis som Norgay Tenzing och Edmund Hillary gjorde allra första gången.
Impressive! 😲![]()
Men inte tillräckligt mkt folk för att någon skall känna igen sig?Precis, och nu för tiden är det så pass mkt folk där uppe så man inrättat lite bekvämligheter såsom utsiktsplattform, toa och övrig fullservice! 😁
Attans, det såg precis ut som South Col.😒Men inte tillräckligt mkt folk för att någon skall känna igen sig?
Vi befinner oss i Österrike, på ca 5000 meters lägre höjd än @PisteCarver s förslag.
Aber natürlich!Då slår jag till med Gipfelwelt 3000 på Kitzsteinhorn!🚠🏔️
Varför växer det en massa ”spröt” på berget?
Nej, tyvärr.
Korrekt!Funäsdalen
Långa nätter har de också, på vintern.Korrekt!
Funäsdalen ligger vackert inbäddad i fjällnatur intill sjön och med utsikt mot stor- och lillskarven.
Din bild @Kalle_Luzern !
Uuuj… lavinbrant….😨
Ja, några branta partier. Min vana trogen höll jag nog telefonen några grader snett också. 😂 Riktigt brant blir det till höger utanför bild.Uuuj… lavinbrant….😨
Nej, är inte i Norden. Toppstationen i första bilden ligger ca. 150 m lägre än toppen på Galdhøpiggen.Galdhöpiggen?
Så är det! Trodde det skulle gå fort med de orangea bubblorna…Är det Eiger Nordwandliften?