erik_lagg
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Kanske från samma tid.Liften påminner onekligen om La Graves, om än lite för runda.
Kanske från samma tid.Liften påminner onekligen om La Graves, om än lite för runda.
Stubai då? Annars får jag ge upp...Kanske från samma tid.
NopeStubai då? Annars får jag ge upp...
Nope. Nu kommer en ledtråd. Konstigt nog är det inte speciellt platt.Den här var ju inte helt lätt.....känns Frankrike.
Jag vet inte varför, men något säger mig ....Les Menuires?
Kolla ovan.Det här var inte lätt!
Det luktar Frankrike eller möjligtvis Italien. Jag tror inte att det finns Gondoler som ser ut så i Österrike eller Schweiz.
Vi behöver nog någon ledtråd...
Wot, är bilden spegelvänd?@skalt har rätt! Ja, precis. Blev lite på spåret av det hela.
Näpp.Canal Joel?
Sverige eller Norge är en bra gissningHmmm, rännan känns som Sverige eller Norge med tanke på rimfrosten... Tokchansning på Rullevaara.
Tror att jag tar bilden neråt om det förklarar något....Wot, är bilden spegelvänd?. Eller så är jag bara väldigt senil...
Men det är alltid svårt om man inte har varit på platsen själv. Jag lägger ut en bild uppifrån med betydligt fler ledtrådar om ingen lyckas knäkca den.Utan en mer ut-zoomad vy är ju det här helt omöjligt om man inte har varit just där, så jag tar hjälp av Mr Google och gissar på Senja.
Den har ju redan varit med en gång....Vi tjongar väl in Rombakstötta då ?
Fy för satan!Här kommer en bild på rännan uppifrån:
Nope.Drar till med mt Blanc
Inte Italien, men inte långt från gränsenSer i alla fall ut som en italiensk skorsten...
NixPiz Bernina