Absolutsnow
Ny medlem
Nu har de sagts att det inte kommer komma snö på ett långt tag, för exakt ett år sedan så var det typ 1 meter snö! Pallar inte vänta längre! 
Precis!Vannish sa:Två kalla/snöiga vintrar och en varm nu. Det måste vara globala uppvärmningen. Är det mycket snö beror det på den, är det kallt beror det på den. Är det varmt beror det på den. Oavsett väder så är det pga globala uppvärmningen!
Bra ut i norra Sverige!? Här i Luleå är det dimma, barmark och plusgrader. Helt sjukt!aBEARunique sa:får man fråga vart du hört att det inte kommer komma snö på ett bra tag? Vintern är jävligt seg, men det ser ju mycket bättre ut i norra sverige nu, än vad det gjorde för någon vecka sen. Kiruna får ju minusgrader hela dagarna så långt prognoserna räcker och Kåbdalis förväntas öppna den 19-20 november som det stod i artikeln, det är väl ändå positivt?
Word. Global warming hit, CO2-utsläpp dit. Tar aldrig slut.aBEARunique sa:Två kalla/snöiga vintrar och en varm nu. Det måste vara globala uppvärmningen. Är det mycket snö beror det på den, är det kallt beror det på den. Är det varmt beror det på den. Oavsett väder så är det pga globala uppvärmningen!
Det är sant. Att det ser bra ut var väl att ta i, för det gör det ju inte. Men jag tänkte mera att prognoserna visar minus så långt de räcker och det tycker jag är positivt, för då kan man spruta snö och det gillar jag. Hoho jaja!Heinz_p sa:Bra ut i norra Sverige!? Här i Luleå är det dimma, barmark och plusgrader. Helt sjukt!
Jag har inte en säker källa men det har stått på expressen och dem sa på tv 4 nyheterna att det inte skulle komma på ett tag :/ MEN vi hoppas!aBEARunique sa:får man fråga vart du hört att det inte kommer komma snö på ett bra tag? Vintern är jävligt seg, men det ser ju mycket bättre ut i norra sverige nu, än vad det gjorde för någon vecka sen. Kiruna får ju minusgrader hela dagarna så långt prognoserna räcker och Kåbdalis förväntas öppna den 19-20 november som det stod i artikeln, det är väl ändå positivt?
Här i Uppsala har vi haft -1 en dag och typ 3 - 4 dem flesta dagarnak2vilkor95 sa:igår hade vi 1- ! första minusgraden mitt på dagen, nätterna har jag inte koll på, men dden kommer snart!
Ps3 FTWThomsson sa:Ääh, spelar ingen roll. Fick axeln ur led på premiär-railen![]()
shit fett tråkigt inför vinternThomsson sa:Ääh, spelar ingen roll. Fick axeln ur led på premiär-railen![]()