var det dom nya Oakley som jon hade i x-games

självklart har han oakleys brillor.
varför är alla så fixerade vad jon har för brillor på sig vad jon har för pjäxor osv.
jon är sponsrad därför måste han ha de brillorna, om han kunde välja så är det inte alls säkert att han skulle ha på sig oakleys brillor. bara för att han är bra på att åka så behöver inte allt han har på sig vara bra.

han är egentligen en väldigt dryg person som beter sig som en bortskämd snorunge och inte alls någon att se upp till, men han är bra på skidor och på att kasta mat på andra under en middag i gränsen förra året vilket var ett löjligt försök att få mer uppmärksamhet, men han var väl besviken då han inte vann NM.

erik_sundstrom

Ny medlem
det var int det ja sa om du skulle läsa bättre..ja sa var det dom nya oakley som jon hade på x-games... pep fujas hade dom oxo.

Dr_Snow

Ny medlem
Nu såg inte jag det du refererar till men min tanke är som sådan:
Oakley har precis släppt sina nya goggles Wisdom och vill därför marknadsföra dem så in till den grad att det är på gränsen till prostitution... Alltså skulle jag bli MYCKET förvånad om inte en av Oakley sponsrad åkare skulle ha något annat än deras senaste (och dyraste) goggles. (Undra om de är bra? De kostar ju trots allt ca. 1400kr )
//Rock!

Oskar_Nft

Ny medlem
Nog var det wisdom alltid. Helfärgade. OM ni såg live sändningarna kunde man se att expn var kåta på oakley, deras programmledare hade dom(självklart bara för syns skull), NÄr det inte var någon tävling igång så stog kamera mannen och somade in på brillorna....... dom måste ha fått pengar från oakley.

//Oskar

Lars_Ilis

Aktiv medlem
Nej åkarna behöver inte ha de senaste brillorna på sig. Varför har då alltid tanner hall ett par O-frame på sig?

Alex_S

Ny medlem
Ja det är wisdom och det e väl klart att jon har dom för dom.
Dom är bäst.

blom

Aktiv medlem
själv vet jag inte hur Jon Olsson är, men jag håller med om att allt han har på sig inte behöver vara bra...

KRS

Ny medlem
det kanske är dom nya cruelty som kommer komma snart.! men skit samma!

S

s_ander

Guest
Slent_Neger: lite mer blind tack. det är ju uppenbart att det är Oakley Wisdom. har du inge ögon på skallen, eller?!

hamax

Ny medlem
Måste man alltid ha det som tanner eller jon har på sig?
Bara undrar för typ 99% av allt skitsnack på det här forumet handlar om vad proffsen har och om dem själva...

niklashornman

Ny medlem
är ni helt dumma i skallen eller klart åkarna får ha vilka goggles dom vill. dom väljer väll förfan vilka som dom själva tycker e sköna eller snygga.

Bo87

Medlem
andreas klarstrom: det va det mest ovidkommande svaret jag sett. punkt.

han hade Wisdom på sig.
Om ni har provat O-frame så är dom megaübersköna, något av det skönaste jag har haft på mig :))))))

Skribble

Ny medlem
Bo87--> "klarstroms" svar är det enda av intresse i denna rad av meningslösa svar på en ännu mer meningslös fråga! "klarstrom" förmedlar sin åsikt utifrån grunder i form av personliga möten och det är förbaskat mycket roligare att läsa om än vad modellen på ett par jävla glasögon heter... ehmm punkt.

alltid kul att spackla på lite ny färg genom att väcka nytt liv i gamla trådar.. speciellt när de handlar om vad jon hade för brillor för tre år sen... hehehehe kolon P

Bo87

Medlem
3 år! 3 jävla år! varför? varför??

jeppenator

Aktiv medlem
hahaha:P jadu.. hur blev de nu då?.. vilka glasögon va de igentligen Jon använde 03 xD
ska detta stora mysterium redas ut nån gång?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp