Var e alla sköna skidåkare från Göteborg? =)

Daniel_Karlsson

Ny medlem
Du träffar dom antagligen på filmvisningar på höstkanten annars så försöker väl folk jobba en hel del...
Finns väl alltid folk som vill ha resesällskap eller haka på ett gäng när dom skall åka någonstans!
Skidfolk finns överallt bara att snacka så finns de någon i varje kompiskrets :D

Senast ändrad:

Joel_80

Ny medlem
Ser lovande ut för Alebacken denna vintersäsong! Där kan du säkert hitta skidfolk i vinter.

Jarle

Ny medlem
På forumet, premiärer, cykelstigar, klätterhallar, skidbutiker, på kneg eller på högskola skulle jag tippa att de flesta är. Finns fler skidåkare här än vad jag trodde.

Blide

Medlem
Sure do "räcker upp handen" :)

En FR-träff med öl efteråt i Alebacken om vädret tillåter i vinter kanske?

albinpb

Ny medlem
J-P sa det, kneg it is.. Men bra tråd dock! Nu är det så att jag är långt ifrån klar med skidåkandet men upplever samma saknad av gött skidfolk de månader man är hemma och mellanlandar och jobbar i Götet. Vi borde styra upp lite goa aktiviteter/träffar för likasinnade och därigenom lära känna lite mer gött folk i hemtrakten. Haha det kan ju låta lite som att vi ska dra igång en pensionärsförening här men vore det inte jävligt kul?

helsing

Ny medlem
Jag gillar hur ni tänker, dra ihop ett random gäng och ta en öl är aldrig fel :) slår aldrig fel + att det inte behövs någon mer icebreaker än att "jag åker skidor, hej!" lite som AA fast för skidåkare haha.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp