Var i Alperna när man är sent ute?

Nuovo

Medlem
Var i Alperna när man är sent ute?
Hej! Efter att ha varit i Australien i tre månader fick jag vända hem med en brusten blindtarm, en operation senare satt jag på flyget och jag visste att jag ville säsonga istället. Nu är det så att två av mina polare blev så sugna att dom ville haka också. Men vi är ju ganska så sent ute, vi kommer att bila ner ungefär den 10 Januari när jag är ihopläkt.

Mina frågor består då av vilken ort man ska åka till först, för det är väl fixa boende på plats som gäller? Vilken ort har man störst chans att fixa? Det är en svårt fråga då det gäller att ha tur också. Men ju större orten är desto flera lediga bäddar/lägenheter borde det väl finnas? St Anton siktar vi på till en början också tror jag, för att åka vidare om vi inte hittar något.

Om vi mot förmodan inte skulle hitta något boende någonstans, hur pass dyrt kan det bli att fixa ett liftkort som har många anläggningar och sedan bo på vandrarhem och åka runt efter pudret? Planerar på att vara i alperna till slutet av Mars. Hade det funkat att köra runt och bo på vandrarhem eller kommer man bli ruinerad väldigt fort?

Allt pga en brusten blindtarm...

Ha de G!

Senast ändrad:

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp