Haha, shit vilka idioter det finns!!! Töntigt att åka med hjälm? Vilket jävla stolpskott!!! Helt ärligt, ni som skriver att det är töntigt att åka med hjälm har ju tappat det helt!!! Vaddå töntigt, jag förstår inte ens dealen med att anse att det är töntigt att skydda sin knopp...???
Ni som tycker detta är ju förmodligen bara barnsliga losers eller kids med dålig självkänsla. Visst jag kan köpa att man tycker det är oskönt att åka med hjälm och att man skippar det för den sakens skull. Men att man skriver att det är töntigt är ju bara banalt. Men som Mountainhill säger, säger jag likadant, i så fall är jag med gärna en mega-tönt!
Frihetskänsla, oskönt med hjälm?!? Ni har bara inte hittat rätt hjälm!!! Min hjälm väger nästan mindre än en mössa (nåja, kanske inte riktigt, men ändå) den är också rätt så "kompakt" Känner knappt att jag har den på mig. Grymt skön. Vega är märket....
Även hjälm har skyddat mig i en krach över en +20 metersplattå! Var rätt glad att jag hade hjälm då, annars hade jag förmodligen suttit som ett kolli och dräglat nu. Men det kanske är coolt?