Varning för Koala Surf Camp i Hossegor (Biarritz)

D

Deleted member 80259

Guest
tompelompe sa:
felix sa:
Mustbeandrea sa:
För att väcka liv i en avliden tråd.

Två kärringar som är 37+ som önskar de var 20....Som driver ett surfcamp i Frankrike... Finns det NÅGOT som egentligen stämmer? Jag vet vilka de är och jag tycker de är förbannat pinsamma.

När man är nästan 40 borde man lagt av med att skryta om jägershottar, springa efter eliten på stranden och klä sig som 14-årigar med identitetskris.

Jag ber om ursäkt, men jag blir så förbannad när jag läser detta! Jag vet som sagt vilka dessa donnor är, och jag kräks på dem.

Jag är SÄKER på att Davids berättelse är sann.
Finns det nå bilder på dessa två donnor? Skulle vara kul att få ett ansikte på det tråden handlar om...

Gärna från stranden.
Läs sidorna 68-69
Hm, undra om jag ska göra en kovändning nu efter att ha läst artikeln... bitch eller inte, tjejerna har ju faktiskt lyckats göra något till skillnad från många andra här! Att det kör ihop sig lite då och då är nog inte så konstigt med tanke på hur små man är och vilket stort steg det är från det man gjort tidigare (media, tv, dataspel etc...). det är nog en hel del saker att tänka på när man drar igång ett surfcamp i Hossegor, och en eller annan missnöjd kund är nog att räkna med. Hur många nöjda kunder finns det som haft underbara dagar där? Troligtvis fler.

Jag fick även den här länken av Nojlas i PM, han verkar ha stalkat tjejerna ett bra tag:

D

Deleted member 80259

Guest
Det är nästan lite synd att den här varningen ligger här... hur mycket har Koala förlorat på över 18.000 visningar?

Nojlas

Aktiv medlem
felix sa:
Det är nästan lite synd att den här varningen ligger här... hur mycket har Koala förlorat på över 18.000 visningar?
Jag är inte säker på att min bild av koala surfcamp försämrades av den här tråden.
Många verkar vara nöjda, och jag har hört gott om dem på annat håll. Tråden har ju lite kluvit opinionen i två läger tror jag... Med tanke på TS helt otroliga trådar i övrigt (ursäkta david-bo/La_Grave, men det är min personliga åsikt) om fel storlekar på köpta kläder och vad folk ska och inte ska ha på sig i tunnelbanan så kan jag inte ta kritiken som riktas mot koala på allvar.

Frågan är kanske, hur mycket har koala surf camp vunnit på den här tråden?

D

Deleted member 80259

Guest
Nojlas sa:
felix sa:
Jag är inte säker på att min bild av koala surfcamp försämrades av den här tråden.
Många verkar vara nöjda, och jag har hört gott om dem på annat håll. Tråden har ju lite kluvit opinionen i två läger tror jag... Med tanke på TS helt otroliga trådar i övrigt (ursäkta david-bo/La_Grave, men det är min personliga åsikt) om fel storlekar på köpta kläder och vad folk ska och inte ska ha på sig i tunnelbanan så kan jag inte ta kritiken som riktas mot koala på allvar.

Frågan är kanske, hur mycket har koala surf camp vunnit på den här tråden?
Aha, du tänker så... ja det är väl faktiskt möjligt. All reklam är bra reklam, eller hur man nu säger.

assr

Medlem
jag blev jävligt taggad på hela surf-camp grejen. tjejer - öl - softande, och dessutom lära sig den manliga konsten surf.

jag bör tillägga att jag blir förvånad om det inte rullas upp jazztobak också.

hur många dagar måste jag hänga där för att bli skön på surf/ eller i allafall klara mig någorlunda?

är två veckor realistiskt?
tre?

Nojlas sa:
Med tanke på TS helt otroliga trådar i övrigt (ursäkta david-bo/La_Grave, men det är min personliga åsikt) om fel storlekar på köpta kläder och vad folk ska och inte ska ha på sig i tunnelbanan så kan jag inte ta kritiken som riktas mot koala på allvar.
Är TS och La_Grave en och samma så sjönk trovärdigheten en hel del i mina ögon. Som du säger, med hans minst sagt otroliga trolliga trådar för övrigt så kan jag förstå att man tar till ett annat alias i en "seriös" tråd som denna.
Praise La_Grave, the lord of all trolls... Dock inte sagt att det som står i tråden inte har hänt eller är sant...

Senast ändrad:
Tråden förgyllde min tråkiga dag på jobbet :)

Låter litet som TS råkat ut för en liten kulturkrock. Påminner om då man själv var ung och dum och hängde med Luleå Universitets Alpina sektion upp till Vassijaur/Riksgränsen första gången. Vi snowboardare hade givetvis laddat upp med flera flak öl och bergsprängare. Avslutade alltid kvällarna med "litet" drickande/rökande samt litet härlig hiphop men det var ju inte önskat av lusekoftorna som skulle upp 07:00 i total witheout och skinna upp för att får de första spåren i det hårt packade drevsnön..... Boarders Unite!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp